Gå til innhold

Hva er normal størrelse der nede?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen "regler" som man bør kunne klare for å ha en optimal trang skjede? Føler noen ganger at jeg ikke kjenner noe under sex når jeg blir skikkelig våt, o det gjør ikke kjæresten min heller..er jeg for vid da..?? Jeg kan klemme med musklene i skjeden ganske hardt rundt fingeren min, men etter hvert under akten er det litt som musklene blir slitne og jeg får liksom ikke tak i de lenger...hmm.

Er dette normalt eller har jeg dårlige muskle der nede? Jeg får feks lett inn en til to fingere når vi leker før sex...er dette unormalt..?Noen tips som kan hjelpe meg fort?

Veldig takknemlig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet

jeg synes ikke dette hørtes unormalt ut.. kanskje det er kjæresten din som er litt liten?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg tenker det noen ganger jeg og..han er ganske tynn i forhold til den forrige jeg hadde sex med hvertfall, men det er bare en så har ikke noe godt sammenligningsgrunnlag. Eller synes liksom aldri heller at han blir helt stenhard heller, selv om han er så kåt at han ikke klarer å fokusere. Hmm..jaja, da får jeg prøve å tilpasse meg enda bedre med noen knipeøvelser,for har ikke lyst

til at dette skal fortsette som et problem..

Tror at han tror jeg mangler litt muskler der nede, det er litt irriterende at han ikke forstår at det mulig er begge som er del i problemet. Men på en annen side tror jeg at jeg skal være varsom med å si at han er litt liten, for det vil vel gå ganske hardt utover et manne ego :) Hmm, litt vrient det her men det løser seg uansett :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Du høres ut som om du er helt normal, det er sannsynligvis han også. Har du lyst på strammere muskler, så er det bare å trene. Knip, knip, knip. Du forebygger inkontinens og diverse annet snacks i tillegg.

Skrevet

Er musklene dine er sterke nok til å dele en banan i to er de i orden. Dersom du alllikevel ikke kjenner noe kan det være han, men det er lite trolig. En årsak kan være at du rett og slett blir for våt.

Gjest Gjest
Skrevet

En del menn er små og tynne på utstyret sitt, og som om det ikke skulle være nok, så blir de ikke ordentlig harde heller! :murvegg::riste:

Skrevet
En del menn er små og tynne på utstyret sitt, og som om det ikke skulle være nok, så blir de ikke ordentlig harde heller!  :murvegg:  :riste:

Selvfølelig betyr størrelsen noe for kvinner, ellers hadde ikke det mannlige mennesket hatt så stor penis sammenlignet med andre arter.

Jeg har lest dette forumet jevnlig de siste årene, og det er en ting som slår meg: Det er alltid en gjest som er veldig opptatt av størrelse på utstyret. Denne/disse er alltid klar med å rakke ned på små peniser. Min antagelse er at disse gjestene er menn som har store komplekser selv.

Gjest Thalassa
Skrevet
Er musklene dine er sterke nok til å dele en banan i to er de i orden. Dersom du alllikevel ikke kjenner noe kan det være han, men det er lite trolig. En årsak kan være at du rett og slett blir for våt.

og hvis hun ikke kan dele en banan i to er ikke musklene hennes iorden?? Dummeste jeg har hørt, jenter er forskjellige. Du burde passe på hva du sier... dette er et minefelt likeså med menn og små peniser.

Skrevet
og hvis hun ikke kan dele en banan i to er ikke musklene hennes iorden?? Dummeste jeg har hørt, jenter er forskjellige. Du burde passe på hva du sier... dette er et minefelt likeså med menn og små peniser.

Bla bla bla. Kvinner kan trene opp de musklene der. Altfor få gidder. Også surver de over at de ikke for orgasme. Helt utrolig.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med Valentino i og for seg.

Greier du å dele en banan der nede så er det ingenting galt. Dermed er det ikke sagt at det er noe galt hvis du ikke greier å dele bananen. :ironi:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Bla bla bla. Kvinner kan trene opp de musklene der. Altfor få gidder. Også surver de over at de ikke for orgasme. Helt utrolig.

Jeg må si jeg blir litt forundret over banantesten din... Er det noe du praktiserer selv eller? Du har ikke tenkt på at det er stor forskjell på en brun banan og en grønn banan i konsitens altså?

Endret av Binna
  • Liker 1
Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

nå har vel orgasme ikke noe med saken å gjøre her.. men for å svare på innlegget ditt, klitoris sitter nok litt høyere oppe vennen.. de færreste får IKKE vaginal orgasme men kanskje du er en av de heldige da :)

Forresten.. funker ikke penispumper i å gjøre den større da?!? ;)

Endret av Thalassa
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri prøvd å knekke bananer... Men jeg trener knip med jevne mellomrom og får alltid vaginal orgasme... Vet jeg er heldig.

Men tror jevnlig trenig og jevnlig onanering og jevnlig trygghet og glede over kroppen sin, og mindre usikkerhet på størrelse og utseende tror jeg flere av oss ville kommet mye lengre på veien til et lykkelig sexliv...

Gjest Thalassa
Skrevet

jah, gud man skulle vært evig jomfru, da hadde det ikke vært noen klager. :roll:

Gjest Gjest
Skrevet
jah, gud man skulle vært evig jomfru, da hadde det ikke vært noen klager.  :roll:

Hm, er du så uenig i det jeg skrev? (meg over)

Gjest Thalassa
Skrevet
Hm, er du så uenig i det jeg skrev? (meg over)

absolutt ikke :)

var bare en frustrasjon over at det alltid er jenta det er noe "feil" med hvis det er ting som ikke passer.. sånn generelt for hele tråden, brukte ikke quote funksjonen ser du vel :)

Gjest Gjest
Skrevet

M'kay, trodde i grunnen vi var enige, ja. Jeg prøver bare å få damer til å tenke litt mer positivt om seg selv, og å bli glad i det de har som gir dem mest glede ;)

Skrevet
nå har vel orgasme ikke noe med saken å gjøre her.. men for å svare på innlegget ditt, klitoris sitter nok litt høyere oppe vennen.. de færreste får  IKKE vaginal orgasme men kanskje du er en av de heldige da :)

Forresten.. funker ikke penispumper i å gjøre den større da?!?  ;)

Ved å stimulere området rundt livmortappen mot siden på baksiden av gpunktet med to fingre kan de fleste kvinner lære seg å få vaginalorgasme.

Gjest Gjest
Skrevet
Ved å stimulere området rundt livmortappen mot siden på baksiden av gpunktet med to fingre kan de fleste kvinner lære seg å få vaginalorgasme.

:hoho: rundt livmortappen mot siden på baksiden? :ler:

så det er ikke gpunktet jeg skal lete etter altså? :sjarmor:

• Liker 1
Gjest gjest1
Skrevet

Tviler på at veldig mange klarer dette, med mindre det er en veldig veldig overmoden banan. sånn på grensa til syltetøy...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...