Snehvit Skrevet 18. mars 2002 #1 Skrevet 18. mars 2002 Jeg vasker bare ansiktet med vann, og bruker kun Natusan fuktighetskrem. Jeg har imidlertid vurdert å bli litt flinkere med hudpleie. Hvordan tar dere vare på huden deres, og hvilke merker bruker dere?
Cindy Skrevet 18. mars 2002 #2 Skrevet 18. mars 2002 Jeg bruker kun Clarins hudpleieprodukter. Har strandet på Clarins etter å ha prøvd det meste, produktene er helt nydelige. Jeg bruker Cleanser, Skin Tonic, Daycream/ Nightcream hver eneste dag/natt. I tillegg bruker jeg peeling/rensemaske ca. 1 gang i uken. Bruker også øyekrem rundt øynene hver kveld. Har hatt denne hudpleierutinen i 10 år (minst!) og er veldig fornøyd med huden min, så dette slutter jeg ikke med!
Tusseline Skrevet 18. mars 2002 #3 Skrevet 18. mars 2002 jeg er veldig flink når det gjelder pleie av huden! jeg bruker nesten bare produkter fra "mary kay"; cleansing,tonic,daycream,eyecream, nightcream, peeiling ol. kjempe bra produkter, absolutt å anbefale! 12
CEL. Skrevet 19. mars 2002 #5 Skrevet 19. mars 2002 Biotherm egner seg veldig godt til ung hud. Jeg bruker mange produkter (bla. rensekrem, bodylotion og nattkrem) fra Biotherm og er kjempefornøyd med de!12
Gjest care Skrevet 19. mars 2002 #6 Skrevet 19. mars 2002 Jeg kan gå god for MD Formulation, det beste som fins 12
villen Skrevet 19. mars 2002 #7 Skrevet 19. mars 2002 decleor, md formulations, dermalogica, clarins og biotherm (hud) chanel, lancome, clinique, ysl og kanebo (sminke) redken, kerastase, sebastian og joico (hår) jeg trenger flere skap på badet!
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #9 Skrevet 19. mars 2002 Jeg vil annbefale cosmica serien fra apoteket, den synes jeg er kjempefin. Bruker rensemelk, ansiktsvann og ansiktskrem morgen og kveld. Det har hjulpet min hud, den har blitt kjemperen!
Gjest Silje Skrevet 19. mars 2002 #10 Skrevet 19. mars 2002 Har gått litt frem og tilbake når det gjelder hudpleieprodukter. Har tidligere prøvd flere serier fra Shiseido (fornøyd), Clarins (ikke fornøyd), Kanebo (ikke fornøyd), Biotherm (ikke fornøyd), Esthe Lauder (hittil den verste!) og Lancome (helt ok). Men per i dag bruker jeg Diors: IOD! -den beste til nå, kommer nok til å fortsette med denne. Fungerer absolutt meget bra på min hud (normal ung hud). Bruker rensegele, rensevann og krem. _________________ Silje1212[ Dette Innlegg er endret av: Silje den 2002-03-19 22:10 ]
Snehvit Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #11 Skrevet 21. mars 2002 Jeg sliter litt med sorte prikker på nesen. Hvilke produkter bør jeg bruke for å bli kvitt disse?
Gjest Raptuza Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Rens: Yves Rocher Activ Sensitive rensemelk Toner: Avene kildevannspray Serum: Decleor Rose d'Orient-olje Peeling: Matis delicate Fuktighetsmaske: Yves Rocher Active SEnsitive Dagkrem: Avene Trixera Øyenkrem: Yves Rocher Anti-rynke sensitiv
Gjest Gl@mB@be Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 Leter du frem gamle tåder cathped?
Gjest Raptuza Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 Noko skal ein vel slå i hel tida med på ein søndags ettermiddag....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå