Blueberry Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Denne artikkelen står på aftenposten.no i dag. Gikk in på den svenske siden som er omtalt og fikk meg rett og slett en god latter! Alt folk får seg til å si? Og ikke minst de som gidder å skrive ned dette.....hahaha... Men jeg likte så godt denne historien: Ännu ett bevis på att det är för lätt att få ta körkort Bilverkstad, Gotland Kund: Det lyser en röd lampa på instrumentpanelen som liknar en anden-i-flaskan-symbol. Mekaniker: Ja, det betyder att du börjar få dåligt med olja i motorn. Kund: Jaha..och vad gör man då? Fyller på mer olja? Mekaniker (ironisk): Njaa..det kan man göra..eller så köper du en längre oljesticka. Kund: Åh..vilket är billigast? Har ni såna stickor här eller?! --> Cred Joakim :grine2:
Blueberry Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2006 Ja, jeg sitter og koser meg med den jeg nå...så utrolig morsomt...
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Mye morsomt Förslag på nytt ämne i skolan; Handikappskunskap McDonalds Vasagatan, Stockholm Tjej 20+ #1: Sist jag var här så kom det in ett gäng döva! Utan att vara taskig så skrattar dom ganska lustigt. Tjej 20+ #2: Eeh okej?! Tjej 20+ #1: Aa, men alltså det låter ju kul, kunde inte hålla mig utan började garva jag också.. Tjej 20+ #2: Ah men, det är så typiskt dig! Tjej 20+ #1: Men vaddå, jag garvade ju tyst så dom inte skulle höra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå