Svart Katt Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Jepp, det stemmer. http://www.side2.no/tvguide/article644096.ece
Majka Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Blæ...Såg det på Absolutt underholdning. Er det ikke fotball, så er det noe annet.
Gjest Virvel Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Ånei... Og det var jo ikke forrige uke heller!
Majka Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Ånei... Og det var jo ikke forrige uke heller! ← Det var det jeg syns å huske...Da må jo den tapen være utrooooooooooooolig forsinket. Den burde jo vært klar sist uke.
Impala Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Æsj, jeg som satt og gleda meg siden det ikke gikk i forrige uke heller. Det er dårlig gjort altså
Gjest ArneP Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Jeg nekter å tro at dette er hele grunnen. For det første burde det ikke vært noe problem for tv2 å få programmet tilsendt elektronisk via internett. For det andre må de ha vært klare over dette noen dager, de trenger tross alt litt tid for å få tekstet den og sånn, og da kunne de fått tilsendt en ny "tape", hvis det hadde ønsket det. Det er nok heller noen i tv2 som har lyst til å spare litt penger og trekke ut en populær serie littegranne.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Jeg nekter å tro at dette er hele grunnen. For det første burde det ikke vært noe problem for tv2 å få programmet tilsendt elektronisk via internett. For det andre må de ha vært klare over dette noen dager, de trenger tross alt litt tid for å få tekstet den og sånn, og da kunne de fått tilsendt en ny "tape", hvis det hadde ønsket det. Det er nok heller noen i tv2 som har lyst til å spare litt penger og trekke ut en populær serie littegranne. ← Enig. Dette er litt for rart. Duste-TV2.
Svart Katt Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2006 Ja.. de hadde den jo ikke klar til TV2 zebra for to uker siden heller. De skyldte på det samme der. Men hei, kanskje det er derfor! Sånn at TV2 Zebra får muligheten til å ligge en episode foran igjen. Kanskje de har den klar til i morgen der.
Blueberry Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 Trodde først det bare var en ekstra lang intro jeg...men den introen tok jo aldri slutt, så jeg gikk og dusja i steden for... *sukk*
Gjest Gjest_kallamilla_* Skrevet 23. mai 2006 #12 Skrevet 23. mai 2006 Oppdaga det da jeg hadde satt meg godt til rette i sofaen kl 21.40.... Ble kjempeskuffa..... Tv slave? Jeg, nei
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 Nå ble jeg glad, for jeg fikk ikke sett på igår... her gikk det i Vin Diesel og xXx nemlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå