AlmaCity Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Noen som har noen tips til spennende ting å ta seg til i Trondheim?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Det var jo et lite presist spørsmål, da... Hva synes du er spennende, da? Og hvor lenge skal du være i Trondheim? Trondheim er vel ikke verdens mest spennende by, men man kan jo bowle, go-cart, gå tur på Gråkallen eller i bymarka, shoppe, gå på byen, kikke på festningen, spasere på Lade-stien, fiske i sjøen, kike på Nidarosdomen eller Stiftsgården, spise på Munkholmen, spise i Tyholttårnet som snurrer rundt, spille volleyball i dødens dal...
AlmaCity Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2006 Jeg skulle skrevet mer presist. Jeg tenker mer fritidsaktiviteter eller organisasjoner å melde seg inn i hvis man skal flytte dit.
Gjest Chica Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 spørs jo hva du interesserer deg i, er masse idrettslag, korps, treningssenter, Røde Kors, kurs etc etc
miesol Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Hvis du flytter hit for å studere, og er interessert i idrett har NTNU et fantastisk idrettslag (NTNUI - orginalt ). Det er egentlig kun for NTNU-studenter men andre studenter kan også søke om å få bli medlem, men da skal det vel helst ikke være andre alternative tilbud. De har et veldig bredt spekter av aktiviteter, også flere dansegrupper - sjekk hjemmesiden deres for mer info! HIST har også eget idrettslag: HISSI, men det er litt mindre.. Ellers finnes det masse masse lag og foreninger, det finner man ut om man ser borgertoget en 17 mai, tar aldri slutt
AlmaCity Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2006 Det er nettopp det at jeg ikke skal studere, så trenger å finne noe som ikke er knyttet opp mot studentliv. Men takk for tipset uansett:)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Alle lag/organisasjoner i Trondheim Fritt valg. Vanskelig å anbefale noe uten å vite hva du er interessert i.
AlmaCity Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2006 Det der så ut til å dekke det meste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå