Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til spennende ting å ta seg til i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det var jo et lite presist spørsmål, da...

Hva synes du er spennende, da? Og hvor lenge skal du være i Trondheim?

Trondheim er vel ikke verdens mest spennende by, men man kan jo bowle, go-cart, gå tur på Gråkallen eller i bymarka, shoppe, gå på byen, kikke på festningen, spasere på Lade-stien, fiske i sjøen, kike på Nidarosdomen eller Stiftsgården, spise på Munkholmen, spise i Tyholttårnet som snurrer rundt, spille volleyball i dødens dal...

Skrevet

Jeg skulle skrevet mer presist. Jeg tenker mer fritidsaktiviteter eller organisasjoner å melde seg inn i hvis man skal flytte dit.

Gjest Chica
Skrevet

spørs jo hva du interesserer deg i, er masse idrettslag, korps, treningssenter, Røde Kors, kurs etc etc

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du flytter hit for å studere, og er interessert i idrett har NTNU et fantastisk idrettslag (NTNUI - orginalt ;) ). Det er egentlig kun for NTNU-studenter men andre studenter kan også søke om å få bli medlem, men da skal det vel helst ikke være andre alternative tilbud. De har et veldig bredt spekter av aktiviteter, også flere dansegrupper - sjekk hjemmesiden deres for mer info! HIST har også eget idrettslag: HISSI, men det er litt mindre.. Ellers finnes det masse masse lag og foreninger, det finner man ut om man ser borgertoget en 17 mai, tar aldri slutt ;)

Skrevet

Det er nettopp det at jeg ikke skal studere, så trenger å finne noe som ikke er knyttet opp mot studentliv.

Men takk for tipset uansett:)

Skrevet

Det der så ut til å dekke det meste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...