Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Har lest her inne om flere som anbefaler yerka, så jeg har nettopp kjøpt meg denne. Spørsmål om yerka: Hvor fort vasker du deg etter påsmøring? (venter du f.eks 24 t ?) Hvor lang tid bruker du på en flaske? Tenkte jeg skulle prøve denne istedetfor aluminiumsklorid, siden den er mildere. Men smurte meg senest igår og luktet svette midt på dagen idag Så den funker kanskje like dårlig på meg som stop- 24.. Endret 23. mai 2006 av Binna
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Jeg får svare meg selv da. Yerka fungerer sikkert bra på de som svetter ganske normalt, ikke for meg som har problemer med å svette unormalt mye.. Noen som har lyst på en flaske yerka?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Jeg prøvde også Yerka, merket null bedring, men aluminiumklorid er virkelig en reddende (og litt sviende) engel! Det ligger en ufattelig frihetsfølelse i endelig å kunne kjøpe de klærne jeg vil ha! :D
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Aluminiumsklorid??? Hørtes nesten litt kjemisk og farlig ut...hvor får man kjøpt det da?
eterem Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Har prøvd Yerka selv, uten at jeg ble veldig imponert. Det funket forsåvidt, men jeg syntes det var mye styr med bomull osv. Nå har jeg kjøpt meg Cosmica Medical på apoteket. Den er en "vanlig" deodorant, hvit med rød kork. Den er lett å ta på, uten alkohol, klør ikke og svir ikke... Eneste minuset er at den bare holder i 72t. Den skal tas på om kvelden, akkurat slik som yerka. Den fungerer hvertfall helt supert. Jeg sykler til jobb (5 km med en sinnsykt lang og bratt oppoverbakke), er ganske svett når jeg kommer fram, bortsett fra under armene hvor jeg er helt tørr... Sprøtt, men sant!
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Har prøvd Yerka selv, uten at jeg ble veldig imponert. Det funket forsåvidt, men jeg syntes det var mye styr med bomull osv. Nå har jeg kjøpt meg Cosmica Medical på apoteket. Den er en "vanlig" deodorant, hvit med rød kork. Den er lett å ta på, uten alkohol, klør ikke og svir ikke... Eneste minuset er at den bare holder i 72t. Den skal tas på om kvelden, akkurat slik som yerka. Den fungerer hvertfall helt supert. Jeg sykler til jobb (5 km med en sinnsykt lang og bratt oppoverbakke), er ganske svett når jeg kommer fram, bortsett fra under armene hvor jeg er helt tørr... Sprøtt, men sant! ← Litt lignende stop24 kanskje? Jeg dynga på med yerka for å sjekke om det hjalp, men da begynte det og klø masse og. Det funker sikkert bedre på sikt, men synd at det ikke går an å bruke vanlig deo i tillegg. For hvis man først begynner å svette uten deo på, enten med alu.klo., yerka eller stop24 så stinker det.. STINKER. Begynner å vurdere å få fjernet svettekjertlene under armene, er rimelig lei.
eterem Skrevet 29. mai 2006 #9 Skrevet 29. mai 2006 Litt lignende stop24 kanskje? Jeg dynga på med yerka for å sjekke om det hjalp, men da begynte det og klø masse og. Det funker sikkert bedre på sikt, men synd at det ikke går an å bruke vanlig deo i tillegg. For hvis man først begynner å svette uten deo på, enten med alu.klo., yerka eller stop24 så stinker det.. STINKER. Begynner å vurdere å få fjernet svettekjertlene under armene, er rimelig lei. ← Jeg bruker den vanlige cosmica-deodoranten om dagen i tillegg til å bruke Cosmica Medical hver 3. kveld, og det lukter ingenting... Men det kan jo hende det er forskjell fra person til person... Om Cosmica Medical og Stop24 er noe av det samme aner jeg ikke... Men høres jo ut som Cosmicaen er litt sterke i og med det står 72 timer på den...? Funker gjør det hvertfall, så da er jeg happy! :-D
Gjest 2324 Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 Prisen da? ← Husker ikke helt, tror jeg betalte rundt 80 kr. Den er utrolig drøy, har hatt min i flere måneder og det synes ikke at den er brukt.
Lovebird Skrevet 29. mai 2006 #11 Skrevet 29. mai 2006 Hvor fort vasker du deg etter påsmøring? (venter du f.eks 24 t ?) - Jeg bruker å ta på om kvelden, og om morgenen glemmer jeg meg og tar på deo likevel, har fungert fint likevel. Hvor lang tid bruker du på en flaske? - I begynnelsen brukte jeg Yerka et par ganger i uken, nå bruker jeg kanskje en gang i mnd. Og på et par år har jeg brukt 2 flasker... Jeg svettet mye under armene før, men nå er det tørt
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #12 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bruker Cosmica deodorant daglig i tillegg til aluminiumklorid, det virker helt strålende! Jeg synes du bør prøve det før du fjerner kjertlene. Det er en operasjon som kan gi økt svette ellers på kroppen, i tillegg til uttalt rødming. http://www.hudklinikken.no/ tilbyr Botox mot svetting, men jeg vet ikke om det kan gi samme bivirkninger som operasjon. Kanskje du skulle kontakte dem?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #13 Skrevet 29. mai 2006 Gram-negative fotinfeksjon Dyshidrotic eczema Andrews syndrome (Pustulosis palmaris et plantaris) Acrocyanosis Arthrosis Kan noen forklare meg hva dette er??? Denne maskinen mot svette, skal også hjelpe mot disse plagene..
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #14 Skrevet 29. mai 2006 Prisen da? ← 150 for ei flaske Yerka, ca 100 for en med aluminiumsklorid.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #15 Skrevet 29. mai 2006 Til dere andre, er det noe hjelp legen kan gi i frobindelse med en sånn maskin? Jeg hadde ikke vært plaget av økt svette andre steder på kroppen, det blir det jo av alu. klo. også. Men økt rødming, eh... vil ikke!
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #16 Skrevet 30. mai 2006 Kjøp deg aluminiumsklorid! Jeg lover deg, det funker! Jeg fikk samboeren min til å kjøpe seg det, han fikk alltid svetteringer under armene. Nå svetter han ingenting, NADA! Det er heeeelt genialt
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2006 #17 Skrevet 30. mai 2006 Kjøp deg aluminiumsklorid! Jeg lover deg, det funker! Jeg fikk samboeren min til å kjøpe seg det, han fikk alltid svetteringer under armene. Nå svetter han ingenting, NADA! Det er heeeelt genialt ← Ja, den er kjempebra, den har reddet meg siste året Skrev visst ikke det i hovedinnlegget... Tenkte bare jeg skulle teste noe mildere.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 Ja, den er kjempebra, den har reddet meg siste året Skrev visst ikke det i hovedinnlegget... Tenkte bare jeg skulle teste noe mildere. Tenkte jeg skulle prøve alimiumklorid Men hvordan ser dette ut, og hvor mye koster det? Takk : )
Aurela Skrevet 24. september 2007 #19 Skrevet 24. september 2007 På meg kan det IKKE sammenliknes med Stopp24, syntes denne var som hvilken som helst annen deo. Yerka er fantastisk For å være på den sikre siden bruker jeg vanlig deo i tillegg, fordi jeg lett kanskje har glemt Yerka'n en stund så er det greit og å "deo-vanen" inne. Yerka
Gjest Gjest - Jente 91 Skrevet 9. oktober 2007 #20 Skrevet 9. oktober 2007 Vet noen om noen antiperspirante deoer som ikke irriterer huden. Jeg har prøvd stop 24, men den funket ikke.. Nå har jeg brukt Cosmica medical i 3 dager, den får jeg rødt utslett av under armene. Noe som gjør så vondt at det påvirker søvnen. Har noen en bra erfaring med noen andre deor? Er aluminiumsklorid veldig sterk? Trenger virkelig hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå