Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det er noen som ser på Reba? Går på tv3 hverdager 15.10. Jeg ser på det, og må innrømme at jeg ler meg skakk av den sarkastiske, ironiske, "le-av-andre-på-deres-bekostning" humoren. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest allium
Skrevet

Har sett det, men det går vel i reprise for n'te gang nå?

Uansett, Reba er morsom.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg ser sånn halvt, det er vel 3 gangen det går i reprise...

Skrevet

Jeg ser Reba om jeg kommer hjem før home and away har begynt.. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjempegøy!! TV3 sender mange hyggelige serier: Reba, Heksen Sabrina, The Nanny, Sex and the city... :):klappe:

Så mye på det da jeg var student, nå jobber jeg, og får ikke med meg disse lengre...savner de og Dr. Phil :grine:

Skrevet

Ja det er en morsom serie.

Skrevet

Dr.Phil...savne? Kødder du?

Gjest gjest1
Skrevet
Kjempegøy!! TV3 sender mange hyggelige serier: Reba, Heksen Sabrina, The Nanny, Sex and the city... :)  :klappe:

Så mye på det da jeg var student, nå jobber jeg, og får ikke med meg disse lengre...savner de og Dr. Phil  :grine:

Hehe, så fascinerende. Jeg har alltid lurt på hvorfor Tv3 sender disse seriene (med unntak av Sex og singelliv). Men det ER altså folk som liker det.. Du er heldig :)

Skrevet

Ja, Sex og singeliv er unntaket *savne*, men synes Reba er helt greit å ha på når jeg likevel bare sitter og venter på at gubben skal komme hjem.

Skrevet

Har sett det litt av og til, og lurer alltid på hvordan det ender. Likevell klarer jeg alltid å gå glipp av den siste episoden.

Noen som vet hvordan det går???

Med fare for å ødelegge andres glede..

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, så fascinerende. Jeg har alltid lurt på hvorfor Tv3 sender disse seriene (med unntak av Sex og singelliv). Men det ER altså folk som liker det.. Du er heldig :)

Jeg elkset de seriene! Elsker å kunne ligge på sofaen og se på Glamour, Reba, Sex and the city, The Hoogans family, Heksen Sabrina, Falcon Crest, Step by step, osv., og ja, jeg er voksen, har solid høyere utdanning, god karrierejobb, og leser Se og Hør hver uke.

Samtidig leser jeg tunge fagtidsskrift, årsrapporter, stortingsmeldinger og prop., store rapporter, osv.

Greit med litt balanse og motvekt...Noen har kjæreste/mann, jeg har TV :)

Gjest gjest1
Skrevet
Greit med litt balanse og motvekt...Noen har kjæreste/mann, jeg har TV  :)

Hihi :) Mente det egentlig ikke som noe slags kritikk, synes bare de seriene virker så utrolig kjedelige. Jeg ble hekta på Top Model, så jeg bedriver ikke akkurat med åndssnobberi (selv om jeg helst ikke vil bli definert etter akkurat den bedriften..) :icon_lol:

Skrevet

Reba er morsomt det......synd det bare er gamle episoder som sendes..

Sjelden jeg får sett det nå....

Skrevet (endret)
Har sett det litt av og til, og lurer alltid på hvordan det ender. Likevell klarer jeg alltid å gå glipp av den siste episoden.

Noen som vet hvordan det går???

Med fare for å ødelegge andres glede..

Er det sex and the city du snakker om? Evt sex og singelliv om du skal ha den norske varianten.

Endret av Cherie
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skulle ønske TV3 kunne fornye seg litt snart...

Reba og alt det andre er morsomt, men nå er det bare repriser på repriser...

Skrevet
Jeg skulle ønske TV3 kunne fornye seg litt snart...

Reba og alt det andre er morsomt, men nå er det bare repriser på repriser...

*skrive under*

Skrevet

Elsker Reba! Når man har sett det noen ganger å "lært å kjenne" personene er det veldig morsomt tror jeg! Ler meg hjel av BJ og han kjæresten (husker brått ikke navnet lenger).. Skikkelig barnslig humor.. Deilig ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er greit med alle reprisene jeg, det er kjempehyggelig! The Nanny, og alle de andre: toppen! :klappe::) Hvis de forsvant ville jeg ha savnet de skikkelig (ja, jeg har et liv også).

Men klart, TV3 kunne bli ennå bedre ved å ta inn andre gode serier (som ikke er masete, men soim er bra!), som f.eks. "Family Ties", "I dream of Jeannie", og andre.

Gjest Gjest
Skrevet

Kult med hun korte Barbara Ann. Og det er jo et faktum at menn velger enklere og deiligere kvinner etter å ha vært gift med en tyrann av kjerring (som Reba).

De har lært, og vil ha enklere kvinner som de kan få sengekos med i steden for mas og kjeft.

Menn: patetiske svin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...