Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke for dét, med FrPs forhold til tall og matematikk er vel 14 % synonymt med "flertall."

:ler:

Ja, denne tråden forteller meg at sannsynligheten for at det er Rv som får den neste statsministeren i dette landet er stor.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikker på at mer en 14% av de kristne i dette landet ønsker kvinnelige prester og homofile dit peppern gror... Ekstermister finnes i begge leire.

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja, denne tråden forteller meg at sannsynligheten for at det er Rv som får den neste statsministeren i dette landet er stor.

Nemlig!

MEd sine rundt 1,5 % oppslutning er RV omtrent 400 % større enn antallet muslimer som ønsker sharialov.

Og 400 %, dét er et schvæææært flertall azz!

Gjest Gjest
Skrevet
Enig.Samme om dette bare er en spørreundersøkelse eller ikke, det å innføre lover bassert på en religion er ikke aktuelt i Norge. En religion som ikke er og aldri har vært statsreligion(og som samfunnet ikke bygger på) burde være totalt uaktuelt. Jeg blir så provosert og skremt av slikt! Det er jo ingen grunn til å innføre denne typen lovgivning i Norge med mindre hensikten er å opprette en muslimsk stat.  :forvirret:

Du bør i tilfelle passe deg for de kristne kreftene som nå strammer grepet.

Gjest Gjest
Skrevet

med tanke på norskkunnskapene til mange av de muslimene jeg har pratet med, så lurer jeg på hvor mange prosent av de spurte om ikke skjønte spørsmålet, men bare svarte ut i hytt og pine :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er nesten ille hvordan folk overdriver. Er dere klare over hvor lite 14 % er. ?

Gjest lurven
Skrevet
Hvis man skal bekymre seg for hva en liten minoritet (14 %) av en liten minoritet (3 %) vil ha, har man ikke mange viktige ting å bekymre seg for.

;)

De eneste denne "nyheten" er dårlig for, bortsett fra de 14 % tullingene blant de spurte muslimene, er vel egentlig FrP. Argumentasjonen deres i forhold til faren for sharialover ved at vi tar inn noen muslimer faller liksom ganske brutalt i fisk når det viser seg at de ekle og farlige muslimene her til lands heller ikke ønsker slik lovgivning.

Ikke for dét, med FrPs forhold til tall og matematikk er vel 14 % synonymt med "flertall."

har frp gitt noen kommentar til denne undersøkelse enda?

har lagt merke til at du stadig maser om frp frp frp...

Skrevet
Det er nesten ille hvordan folk overdriver. Er dere klare over hvor lite 14 % er. ?

14% er ikke lite, 14 promille er lite.

Gjest Gjest
Skrevet
har lagt merke til at du stadig maser om frp frp frp...

Seff gjør han det, de har jo fått en kvinnelig leder. :ler:
Gjest lurven
Skrevet

jeg er mer bekymret over at 6 prosent støtter terror angrep, 6 prosent er et lite tall, men det trengs kun en person for å utføre en selvmordsbombing. mens for å få vedtatt en lov trenger man flertall, i den sammenheng blir 14 prosent av muslimene som bor i norge et lite tall

Gjest Gjest
Skrevet

Sånt blir bare å forkludre debatten.

De 14 % som angivelig skal ha besvart denne undersøkelsen ved å være positive til at sharialovene innføres i Norge, er et veldig lite antall mennesker.

Gjest Gjest
Skrevet

Er du FRP velger ?

Skrevet
jeg er mer bekymret over at 6 prosent støtter terror angrep, 6 prosent er et lite tall, men det trengs kun en person for å utføre en selvmordsbombing. mens for å få vedtatt en lov trenger man flertall, i den sammenheng blir 14 prosent av muslimene som bor i norge et lite tall

Hvor mange prosent i Norge støtter hva som skjer i Irak?

Det er nok en del, så bør muslimer i Norge da bekymre seg for at en nordmann skal skyte dem ned?

Ærlig talt, det er en ting å støtte en eller annen form for terror. Noe annet er det å gå rundt og drepe folk selv.

Til etterretning: rundt 40 000 sivile er til nå blitt drept i Irak.

Skrevet
Sånt blir bare å forkludre debatten.

Nei, de er å høyne mattematikk kunnskapene.

Skrevet
Er du FRP velger ?

Nei, jeg er bare lei av folk som ikke kan enkel mattematikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, de er å høyne mattematikk kunnskapene.

Er ikke det denne tråden handler om. Start gjerne en egen tråd om forsimpling av mattekunnskaper. Du bruker å ha så mye bra å delta med i debatter - bruk det i denne også. :)
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg er bare lei av folk som ikke kan enkel mattematikk.

Og jeg er lei av folk. Som overdriver og jeg er lei av deg

Skrevet
De 14 % som angivelig skal ha besvart denne undersøkelsen ved å være positive til at sharialovene innføres i Norge, er et veldig lite antall mennesker.

Hvis en bruke tallene til SSB så blir de cirka 11 200 personer. Denne undersøkelsen vill være med å lage enda en stygg stripe i lakken til de muslimske trossamfunnet i Norge.

Skrevet

Hvis en bruke tallene til SSB så blir de cirka 11 200 personer. Denne undersøkelsen vill være med å lage enda en stygg stripe i lakken til de muslimske trossamfunnet i Norge.

Tatt i betraktning at FrP hevder det vil kunne bli shariatilstander i Oslo om ikke mange år må vel denne 14%-andelen av muslimer drepe den 72%-andelen av muslimer som er uenige.

Men det gjør de helt sikkert. De er tross alt muslimer.

Ellers vil 1.44 millioner nordmenn halvere u-hjelpa for å få billigere bensin. Men det er vel ingen som synes det er skremmende.

Skrevet
Tatt i betraktning at FrP hevder det vil kunne bli shariatilstander i Oslo om ikke mange år må vel denne 14%-andelen av muslimer drepe den 72%-andelen av muslimer som er uenige.

Vell alt som blir sagt utav FrP blir for min del tatt med en lastebil salt.

Men det gjør de helt sikkert. De er tross alt muslimer.

Ellers vil 1.44 millioner nordmenn halvere u-hjelpa for å få billigere bensin. Men det er vel ingen som synes det er skremmende.

Vell de er da bare 3 421 741 stemmeberettigede i landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...