Sauen Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Trodde jeg hadde festeblødning i ca 5 dg. trodde virkelig jeg kunne være gravid. men nå jeg blødd kraftig. Skal ikke ha mensen før 3-4dg. det rant ut av meg. ble skikkelig kvalm, og hadde sterke smerter. ikke sånn som jeg vanligvis har når jeg har mensen. føler meg rar i kroppen nå. litt svimmel og kvalm. sånn "feberfølelse". har lyst til å har skikkelig klomp i halsen... Jeg som håpte og trodde... var det mensen som kom for tidlig (den bruker aldri det) eller har jeg spontanabortert? det føltes ikke so det var mensen. får den jo ikke før tida... så for meg stor mage og greier... Jeg er så lei meg
Cymbidium Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jeg kan ikke svare på om du har spontanabortert, men jeg vil gjerne gi deg en klem
Susan Sto Helit Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeg vil si det er en viss sjanse for at du har spontanabortert, og det er en viss sjanse for at du bare innbilte deg et svangerskap. Desverre skjedde det uansett så tidlig at du ikke vil kunne finne hormoner nok i kroppen til å vite hva det var... Lykke til neste periode! Kanskje sitter en liten spire da!
Prada Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Jeg testet positivt to dager før IKM, men samme kveld blødde jeg masse et par timer, også var jeg ikke gravid mer. Så det kan jo være noe tilsvarende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå