Gjest Gjest_mia_* Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Hallo:) Noen som vet hva som er greia med ingierstrand? Hører at de pusses opp nå, men leser at det er noen som skal ha bryllupsfest der allikevel.. Vi gifter oss neste sommer og lurer på om det er mulig å ha festen der!? Vil så gjerne ha et sted ved havet.. Hvis ikke noen har andre forslag da? Ikke lett å finne noe! Vi gifter oss i juli, masse som er stengt da!
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har fått høre via noen venner av meg at en barndomskamerat skal feire bryllupet sitt på Ingjerstrand i august. Så hvis du skal gifte deg neste sommer så går jeg ut ifra at det går fint.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Interessert i samme sted, men bare om det pusses opp...ikke aktuelt og ha gamle toaletter eller sånne midlertidige når det er bryllupsfest. Hvalstrand bad er ikke aktuelt ettersom vi blir 80 - 90 mennesker. Også på utskikk etter lokaler ved vannet/sjøen som er flotte. De "vanlige" som er alle kjenner har ikke falt i smak... Ikke lett! Sommer 2007 på oss...
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Helt enig! Det tenker jeg også.. Men hvis det pusses opp nå, bør det ikke da stå klart-eller i hvert fall i mye bedre stand-neste sommer?? Jeg har ikke anelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå