Debra Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Heil har noen noen små talgklumper som ligger fra hake og oppver til munnvikene på hver side i ansiktet. etter jeg begynte på md formulations så fikk jeg dette. men regnet med det egetlig, skikelig utrensing. resten av ansiktet er bra, talgklumpene syntes ikke så godt, men jeg ser dem veldig godt når jeg ser meg nærme i speilet. men har brukt MD en stund nå og de forsvinner jo aldri. har klemt på dem ett par ganger, men ender bare med at jeg får sånne vonde kviser så det har jeg sluttet helt med:) men kan dette forsvinne av seg selv med å bare ruke rens, peelig og maske, eller blir det der for alltid om jeg ikke klemmer?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 I hva er bra med MD tråden har jeg forsøkt å forklare at glykolsyre ikke er nok til å rense porene du trenger også en maske/dyprens med salicaid syre (stavet feil). Eller event Md glycare acne gel (synes personlig at den inneholder for lite s-syre). Jeg trengte en kombinasjon av AHA og BHA for å redusere sorteprikker og porestørrelsen (små porer gjør det vanskelig å lage talgklumper).
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Kan foresten legge til at jeg fikk akkurat samme reaksjon på MD,og fruktsyremaske hos hudpleier ikke hjalp i det hele tatt. Har sett kraftig reduksjon etter at jeg knekte AHA og BHA koden.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Går ikke du på hudpleier-skole, da? Da kan du jo bare spørre en av lærerne dine.?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 ja, de mener at md skal hjelpe. men venter og venter. jeg bruker masker. fra decleor osv. jeg har små porer også. det er nok bare en reaksjon. håper det går bort snart. hilsen debra( glemte ålogge meg inn=
Quirky Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Mine forsvant på 2-3 uker ved bruk av MD facial lotion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå