Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #21 Skrevet 23. mai 2006 Nøklene har jeg stort sett i vesken, og flytter over når jeg bytter veske. Sambo har stort sett nøklene i jakklommen tror jeg. Ellers har vi alle reservenøkler og andre nøkler vi ikke bruker så ofte i sikringsskapet som er like ved inngangsdøren.
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #22 Skrevet 23. mai 2006 Har en kurv i gangen hvor nøkler legges så snart vi er innenfor døren. Har ellers sett et fint minimalistisk nøkkelskap i stål på Ting, som jeg går og vurderer med tanke på vår neste leilighet.
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #23 Skrevet 23. mai 2006 Vi har ei hattehylle med sånne pinner som stikker ut på sida, som passer ypperlig til å henge nøkler på. Vi har så lite vindfang med dører på alle kanter at det er egentlig ikke plass til nøkkelskap.
Gjest Rognebær Skrevet 24. mai 2006 #24 Skrevet 24. mai 2006 Vi har i utgangspunktet nøklene i en gammel, frittstående skuffeseksjon på kjøkkenet, som er full av små skuffer og opprinnelig stammer fra en tekstilfabrikk. Tror det har vært knapper i den i sin tid. Men mannen legger alltid sine nøkler oppå skoskapet i gangen, så nå har jeg resignert og funnet en liten skål som de mest brukte nøklene kan ligge i der.
Gjest Alive Skrevet 24. mai 2006 #25 Skrevet 24. mai 2006 Jeg fant også mitt på Indiska - skal henges opp når jeg er ferdig å pusse opp gangen. De hadde i brunt, hvitt og en slags grønnfarge, litt sånn gammeldags stil med glassvindu. ← Jeg har det i hvitt. Jeg var og tittet på det, savnet det i noen dager etterpå, så da måtte jeg bare tilbake og kjøpe det
hustufta Skrevet 24. mai 2006 #26 Skrevet 24. mai 2006 Har en fast skuff i kommoden hvor alle nøklene ligger.
Veslejenta Skrevet 24. mai 2006 #27 Skrevet 24. mai 2006 Vi har nøkkelskap fra Black Design. Har ennå ikke fått hengt det opp da.. Har gipsvegger, så må være helt sikker før vi henger det opp.
Gjest tira Skrevet 24. mai 2006 #28 Skrevet 24. mai 2006 Har et dødsstilig nøkkelskap som vi fikk til bryllupet vårt. Er laget av tre som er formet i en slags kjegleform, ingen ser at det er et nøkkelskap. Ser ut som en stilig veggskulptur. Men dyrt, koster et par tusen.
Gjest Chantal Skrevet 24. mai 2006 #29 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har ikke så mange nøkler, så en skål i gangen holder.
Montezuma Skrevet 30. mai 2006 #30 Skrevet 30. mai 2006 joda, det finnes fine nøkkelskap! om man ikke henger seg så opp i at det skal være skap, vel og merke. vi har en "dings" i rustfritt stål, ca 15x30(?)cm stort, hvor øverste delen er magnetisk, med 5 rammer. under er det 5 hull formet som nøkkelhull, med hard skumgummi bak. så da setter vi nøklene (stålet) i skumgummien, henges ikke opp i nøkkelringen. ser ut som en plate av rustfritt stål, noen cm dyp. rammene kan tas av. vet ikke helt om dere skjønte, men... og den henger innenfor døra. (henger husnøkler og bilnøkler der) ← Høres artig ut! Hvor kommer det fra?
Gjest Fruktfat Skrevet 31. mai 2006 #31 Skrevet 31. mai 2006 er kjøpt i nordsverige i en butikk som heter papaya! bare masse kule ting der, får helt dilla...
tuji Skrevet 31. mai 2006 #32 Skrevet 31. mai 2006 Vi har en liten knaggrekke i smijern som mannen min lagde på skolen da han var liten. Sjarmerende og skakk, selv om jeg ikke liker smijern.
lene24 Skrevet 31. mai 2006 #33 Skrevet 31. mai 2006 fine nøkkelskap har de på www.perfecthome.no eller i kaaza partyer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå