Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere nøkler?

Pimbila

Anbefalte innlegg

Vi har ikke fast plass for nøkler og det er ikke alltid vi finner dem i farta :sjenert:

Hvor oppbevarer dere nøklene?

Finnes det egentlig noen fine nøkkelskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Fulgte et veldig fint nøkkelskap med leiligheten, men jeg får det ikke opp på veggen, så jeg har nøklene i en kurv i gangen. Der tømmer jeg veskeinnhold og fyller opp en ny veske neste gang jeg skal ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har fått eit fint nøkkelskap av farmora mi, men det er snart klart for utskifting. Då har eg tenkt å ta ein tur på Panduro og kjøpe meg eit skap i passe format og lage ei stilig framside.

Eventuelt kan du ha nøklane i ei skål på kommoden i gangen (viss du har) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har en fin, stor smijernsnøkkel rett innenfor døra, som er til å henge nøkler på. Den har fem kroker.

Nå henger det jakker der, så nøklene havner på kommoden - jeg skal gå og henge de jakkene i skapet med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ett skoskap i gangen med en knaggerekke øverst der vi henger de mest brukte nøklene. Har i tillegg ett vanlig nøkkelskap i tre som vi har alle de andre nøklene vi ikke bruker så ofte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Finnes masse fine nøkkelskap. Jeg fant mitt på Indiska.

Men, det blir anbefalt å henge det et annet sted enn rett innenfor døren. Litt for lett tilgjengelig i tilfelle rottefelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har en slags liten kurv til å henge på veggen hvor kjellernøkkelen og en reservenøkkel henger. Selv setter jeg min alltid i døra når jeg kommer hjem . Sambo henger sin på en krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plonk ikke innlogget

Vi har et lite, trehvitt nøkkelskap som jeg 99% sikkert tror er kjøpt på IKEA. Siden det er trehvitt hadde vi planer om å male det i samme farge som resten av gangen, men det er nå engang aldri blitt gjort. Og det er jo ganske fint som det er, egentlig. Det henger et lite stykke inne i gangen, ved kjellertrappen, og det fungerer glimrende. Jeg er et rotehode, så jeg kunne ikke hatt nøkler noe annet sted enn der. Da ville de vært søkk vekk alle i hop, både bilnøkler, garasjenøkkel, kjellernøkler og alle de andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en treskål som vi legger dem i.

Der hvaner også alt annet lommerusk som strikker og lipglossen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et vanlig "kjedelig" nøkkelskap i tre og dekorerte med découpage. Kjempefint og originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min sønn har lagd henger for nøkler.

Alle andre nøkler (bl.a. ekstranøkler) har jeg i en kasse/eske med ferdig oppdelte rom. Den er egentlig til skruer. Funker utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes masse fine nøkkelskap. Jeg fant mitt på Indiska.

Jeg fant også mitt på Indiska - skal henges opp når jeg er ferdig å pusse opp gangen. De hadde i brunt, hvitt og en slags grønnfarge, litt sånn gammeldags stil med glassvindu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger nøklene mine i hjelmen til scooteren min. Da har jeg dem nesten alltid på rett plass når jeg skal ut igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

henger det på nøkkelen som står i sikringsskapet i gangen

(har nøklene i en sånn nøkkelbånd, eller hva det nå heter..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Om det finnes fine nøkkelskap? Nei, det gjør det ikke etter min mening.

Har en kitsch nøkkelhenger på innsiden av kjøkkenskapet hvor støvsugeren etc er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og je bruker ikke nøkkelskap. Har nøkkelen i jakkelomma.. Hvordan det blir tril sommeren får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

joda, det finnes fine nøkkelskap! om man ikke henger seg så opp i at det skal være skap, vel og merke.

vi har en "dings" i rustfritt stål, ca 15x30(?)cm stort, hvor øverste delen er magnetisk, med 5 rammer. under er det 5 hull formet som nøkkelhull, med hard skumgummi bak. så da setter vi nøklene (stålet) i skumgummien, henges ikke opp i nøkkelringen.

ser ut som en plate av rustfritt stål, noen cm dyp. rammene kan tas av.

vet ikke helt om dere skjønte, men... ;)

og den henger innenfor døra. (henger husnøkler og bilnøkler der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Jeg har nøkkelskap, men det er sjeldent jeg legger dem der. Som regel ligger de på kommoden i gangen, en veske eller en jakkelomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...