Gjest camillo Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg må ta bussen fra denne buss-stoppen, til Helsfyr i dag - men jeg vet ikke hvor den er... Er det noen som er godt kjent der som kan hjelpe meg? Hvis vi tar utgangspunkt i det bilsenteret ved Hasle t-banestasjon, for eksempel... Endret 23. mai 2006 av bollerusk
Klips Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Har ikke trafikanten kart med inntegnede busstopp?
Gjest camillo Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jo, men jeg er ikke kjent, så jeg blir ikke helt klok på det.
Gjest BagLady Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Kan ikke svare, for jeg har lett etter bussholdeplass der selv. Vet jo ikke om det var den samme som den du skal ta bussen fra da men... Endte opp med å gå hjem, jeg
Gjest camillo Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Kan ikke svare, for jeg har lett etter bussholdeplass der selv. Vet jo ikke om det var den samme som den du skal ta bussen fra da men... Endte opp med å gå hjem, jeg ← Det er uaktuelt, altså. Bah.
Gjest Miloine Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Mulig jeg har missforstått deg litt, men er det bussholdeplassen i Grenseveien i nærheten av Hasle og LilleTøyen? (IKKE Tøyen så klart) Der har du ihvertfall en busstopp like ved Prix der hvor det ligger et gatekjøkken på andre siden! Tror det er 21 bussen. Endret 23. mai 2006 av Miloine
Gjest camillo Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Mulig jeg har missforstått deg litt, men er det bussholdeplassen i Grenseveien i nærheten av Hasle og LilleTøyen? (IKKE Tøyen så klart) Der har du ihvertfall en busstopp like ved Prix der hvor det ligger et gatekjøkken på andre siden! Tror det er 21 bussen. ← Jeg vet ikke - det er det som er problemet, men den må ligge i nærheten av Hasle t-banestasjon...
Gjest BagLady Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Det er uaktuelt, altså. Bah. ← Hihi, var bare en halvtimes spasertur for min del. Men det ser ut som bussen du bør ta stopper i Grenseveien, en liten spasertur fra Hasle t-bane. Da slipper du unna det store, stygge krysset også. Du kan slå opp på Trafikanten og se selv, får ikke til å linke til kartet jeg fant
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Det er buss nr 21 ja.. Trafikanten har fine kart. Se på den buss-firkanten som står rett ned til venstre for den røde firkanten, mellom t-banen og hasle skole. Der kan du ta bussen fra. Kart Du kan også ta t-banen til tøyen, og så til helsfyr.
Gjest camillo Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 Det er buss nr 21 ja.. Trafikanten har fine kart. Se på den buss-firkanten som står rett ned til venstre for den røde firkanten, mellom t-banen og hasle skole. Der kan du ta bussen fra. Kart Du kan også ta t-banen til tøyen, og så til helsfyr. ← Der ja! Tusen takk skal du ha! Det e så mange busstopp der, så jeg skjønte ikke hvor og hva. :-D Pleier å ta t-banen, men skal dra etter siste t-bane.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå