Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Hei Regner med dette forumet er egnet til å be om hjelp til å finne på brylluppsgave? Trenger tips til nær familie som ikke har så mange ønsker.. I prisklassen opp til kr. 3000,-. Jeg blir sååååå glad for alle innspill - har du en link eller noe - legg gjerne ved! Tusen takk!!!!!!!!
annjoha Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 hei da er du nok kommet i riktig forum... her kommer det nok mange svar.. Vi har lagt ut liste, men ønsker oss i tillegg gavekort på møbelforetninger siden vi skal flytte til et større hus. Vet du om de samler på noe? tror kanskje du kan finne noen forslag på bryllupsweb.no En frityrkjele er jo kjet å ha, eller en stilig kjøkkenmaskin? Lykke til
Impala Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg syns at disse fatene fra Steninge slott er kjempefine, og har gitt slike i gave flere ganger. Du får også vaser o.l. til en del av dem også, se her. Endret 23. mai 2006 av Yamaha
Kara W Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Jeg vill gått for brukbare "pynteting". Det er som regel den tingen folk bruker minst penger på selv. Hva med pene dekk-talerkener? Lysestaker i sølv? Kunstneriske vinglass? Jeg er veldig lite glad i rene pynteting, da, og vil nesten altid gi noe som man kan både pynte med og brukes. Kunst er blitt ganske vanlig å gi, men man skal være temmelig sikker på personenes smak før man tørr å gi det.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Jeg vill ekjøpt en stilig blender, kjøkkenmaskin eller lignende (gjerne fra Kenwood). Det er jo så mye fint å få tak i!
Gjest Hippopotamus Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Frukttrær eller gavekort på et hagesenter dersom de har hage?
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Hva med å kjøpe noe fra gaveønskelista?? D er en grunn til ønskelister, sånn at vi slipper alle disse dyre vasene og pynteting som ikke alle av oss setter så veldig stor pris på....
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 Gavekort på kunst fra et kunstgalleri. ← DA hadde vi klikka og sikkert ledd oss skakke....
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. mai 2006 #13 Skrevet 25. mai 2006 DA hadde vi klikka og sikkert ledd oss skakke.... ← Hvorfor det? *lurer oppriktig*
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. mai 2006 #14 Skrevet 25. mai 2006 Hva med å kjøpe noe fra gaveønskelista?? D er en grunn til ønskelister, sånn at vi slipper alle disse dyre vasene og pynteting som ikke alle av oss setter så veldig stor pris på.... ← Hva med når folk ikke har ønskeliste?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #15 Skrevet 25. mai 2006 Hva med når folk ikke har ønskeliste? ← Da må usikre gjester som ikke vet hva de skal gi bruke eget skjønn, og brudeparet må selv ta "skylda" hvis det de får ikke faller i smak. Men uansett, gaver er frivillige og brudeparet bør da bestandig bli glad for omtanken i alle fall.
anetted Skrevet 25. mai 2006 #16 Skrevet 25. mai 2006 Ett godt tips, syntes jeg er å gi skikkelige kjøkkenkniver. Og da mener jeg ikke sånne fra ikea.... Hos glassmagasinet og traktøren finner du skikkelige kniver fra Victorinox. Disse blir også brukt på restaurantkjøkken, men er ikke så avanserte at alle kan bruke dem. Jeg har gitt disse i gave ved flere anledninger, med stort hell! Anbefaler feks: konditorkniv(brukes til feks brød) en kokkekniv 21 cm flexi-filet kniv rot kniv og ett godt knivstål Husk at knivene ikke skal vaskes i oppvaskmaskinen og heller ikke slenges i en skuff, men festes på en mangnetlist eller i en knivblokk, evnt i en knivmappe...
Wonders Skrevet 28. mai 2006 #17 Skrevet 28. mai 2006 Jeg elsker de knivene Har en hjemme her jeg ikke kunne vært foruten. Om de liker litt flotte fuksjonelle ting, gi noe fra en av disse Rosendhal AMAZONE & SAHARA Søholm Kronborg Brabantia Alessi Eller stekepanner fra Nowo som er Tiatnium? De fåes kjøpt på Smart Club, det er non-stic og utrolig flotte!!!
Lassie Skrevet 28. mai 2006 #18 Skrevet 28. mai 2006 Selv om de ikke har ønskeliste, så ville jeg ringt dem og spurt, jeg. Lettere det, for folk er jo blitt så kravstore etterhvert at jeg synes så mange blir så lite fornøyd med ting, jeg...
Wonders Skrevet 29. mai 2006 #19 Skrevet 29. mai 2006 Enig Lassie, og ikke noe er egentlig bedere enn å høre med dem. Er de vage i svaret kan de takke seg selv, og bytteordningen i butikken
sjokoholiker Skrevet 29. mai 2006 #20 Skrevet 29. mai 2006 Støtter også opp om kjøkkenmaskin og Viktorinox kniver. Fikk noen slike kniver selv -kjempe gode. Pizzaovn er også gøy å få, ikke er de så dyre heller -så om du 'mangler' gave for 6-700 kr er dette en ide'. Den er let å bruke, og pizzaen blir kjempegod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå