Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fikk jeg virkelig høre det.

Ble sur på gubben for han hadde glemt en viktig avtale neste uke.

Da fikk jeg høre det gitt, hvis jeg skulle fortsette å kjefte og smelle HELE tida

så ville han skilles og " du er bare glad du, når vi gjør ting som passer deg"... var neste melding. (vi har vært gift i ett år)...

Hva er å kjefte ofte?

Sist jeg sa ifra om noe er 2 uker siden. OG hvorfor skulle jeg ikke få si min ærlige mening???!!!Når det passer meg?

Her er det vel flere som kjenner seg igjen. Trenger noen tips, rett og slett. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøje meg, er det rart det er mange skillsmisser.

Du er sur fordi han ikke klarte å tenke på en avtale i neste uke samtidig som du tenkte på avtalen. Det er ofte vi "glemmer" ting, men de kommer som regel tilbake i tankene når avtaletidspunktet nærmer seg.

Hvis du kjefter over noe sånt, så tror jeg han har rett i at du kjefter mye.

Jeg ville isåfall ventet til han hadde glemt avtalen (altså etter møtetidspunktet) og så fortalt at dette ikke holder.

Jeg pleier ikke å komme problemene i forkjøpet som deg, jeg ville vel heller minnet min samboer om avtalen noen dager i forveien og latt det bli med det.

Vis du vet han er litt sløv på sånne ting, så vær den som holder orden på avtaler og minn han om dem. Du har sikkert dine feil du også.

Gjest Piper
Skrevet (endret)

Jeg må bare si meg enig med Titti72,

Du må jo for all del si din ærlige mening, men av og til er det måten man sier det på som blir problemet. Du kunne jo fint ha minnet han på avtalen, uten å ha blitt sur. Men i det du ble sur, valgte du å lage bråk ut av noe som egentlig ikke burde vært laget bråk av, for hallo, det er en hel uke til.

Lurer egentlig på hvordan du reagerer, når han virkelig har glemt en avtale. :sjenert:

Endret av Piper
Skrevet

Høres ut som eksdama.. *grøss*

Gjest BagLady
Skrevet
Du er sur fordi han ikke klarte å tenke på en avtale i neste uke

Det kan jo hende han hadde avtalt noe annet på samme tidspunkt, og at det var derfor trådstarter ble sint.

Gjest Gjest
Skrevet
Igår fikk jeg virkelig høre det.

Ble sur på gubben for han hadde glemt en viktig avtale neste uke.

Da fikk jeg høre det gitt, hvis jeg skulle fortsette å kjefte og smelle HELE tida

så ville han skilles og " du er bare glad du, når vi gjør ting som passer deg"... var neste melding. (vi har vært gift i ett år)...

Hva er å kjefte ofte?

Sist jeg sa ifra om noe er 2 uker siden. OG hvorfor skulle jeg ikke få si min ærlige mening???!!!Når det passer meg?

Her er det vel flere som kjenner seg igjen. Trenger noen tips, rett og slett.  :sur:

Jeg tror du er et lite Internett-troll.

Gjest Gjest
Skrevet
Høres ut som eksdama.. *grøss*

Mange som er slik da...mange jenter liker å drøfte, diskutere og si i fra (dvs. det dere kaller "kjefting").

Slike damer trenger en sterk, moden og stødig mann med mye humor ;)

Guttevalper takler ikke slike damer.

Skrevet

yeah, yeah... hun er kanskje urimelig, men jeg synes at å bruke skilsmisse som trussel er ganske lavt (med mindre han faktisk VIL skilles).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...