Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2002 #1 Skrevet 7. desember 2002 Har noen råd mot elektrisk hår? Håret mitt er ekstra ille nå om vinteren pga bruk av skjerf og lue. Jeg synes jeg går hele dagen og tar vann på håret for å få det ned. Blir gal. Jeg er nok en veldig elektrisk person. Får (statisk) støt av den minste ting. Jeg mistenker håret mitt for å lade meg opp. Gjesten
Gjest Zalomine Skrevet 7. desember 2002 #2 Skrevet 7. desember 2002 Mitt hår blir slik om jeg bruker hårføner på det. Men det gjør jeg aldri (delvis av den grunn) så jeg har ikke problemet... Har nesten hele dagen håret i en stor klemme. Da holder det seg relativt i ro. Prøvd å bytte sjampo? bytte/begynne å bruke skum/spray? (gjør jo håret litt "tungt" om mindre villig til å sprette omkring?)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. desember 2002 #3 Skrevet 7. desember 2002 Ett serum burde være løsningen, hadde en annen bruker her som slet med det samme og jeg anbefalte henne ett serum som heter Girl Toys fra TIGI. Du burde forsøke deg på samme for det fikset problemet hennes. TIGI har svært gode produkter, hva med å bytte til skikkelig shampoo og balsam også. I denne årstiden har håret også godt av en kur. Dagligvare shampoo er noe skikkelig dritt. Med gode frisørprodukter så blir håret både penere og lettere og stelle- se på det som en god investering. Milla
starie Skrevet 7. desember 2002 #4 Skrevet 7. desember 2002 Jeg bruker bodylotion i håret, og synes det funker bra
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. desember 2002 #5 Skrevet 7. desember 2002 Hos frisør kan du kjøpe antistatiske produkter. Jeg har en antistatisk spraybalsam, og den virker
Dance Skrevet 8. desember 2002 #6 Skrevet 8. desember 2002 Hjelper sikkert å bruke shampo og balsam som er litt "fetere" Min frisør mente mitt hår ble elekstrisk pga tørr shampo og balsam. Hårprodukter som skum og pasta er ganske bra å ha i tuppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå