Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vinga
Skrevet (endret)

Bruker du foundation i ansiktet hver eneste dag, hele uka?

Hvor lang tid tar det deg å "legge masken" (med all sminken du bruker) hver morgen?

(Hvis jeg øver meg hver dag, vil jeg etterhvert bruke mindre tid?)

Jeg synes jeg bruker så lang tid når jeg skal ha på både foundation, solpudder el. rouge, øyeskygge, eyeliner, mascara.... Så til vanlig blir det til at jeg bare bruker mascara (og lipgloss).

Nå høres jo dette veldig jålete ut, men har sminke som ser naturlig og fin ut, ikke noe "sparkel-look".

Endret av Vinga
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker vanlig fuktighetskrem hver dag, og litt mascara. Mer gidder jeg ikke..... :ler:

Gjest Piper
Skrevet

Jeg bruker ikke noe hver dag, men tar på litt fuktighetskrem når jeg husker det :ler:

Skrevet (endret)

Blir stort sett bare mascara på meg og. :)

Men nå syns ikke jeg det er noe poeng å ha heldekkende maske hver dag ;) , men uten mascara føler jeg meg ikke vel..

Endret av aislinn
Skrevet

Jeg bruker hver dag om jeg skal på jobb. Ikke fordi at jeg gidder, men rett og slett fordi jeg synes huden blir for ujevn uten.

Gjest Gjesta
Skrevet

Til hverdags bruker jeg litt foundation (flytende, ikke dekkende), kanskje concealer/highlighter under øynene, deretter solpudder, rouge og mascara. Det tar ikke lang tid i det hele tatt.

Bortsett fra mascara, sminker jeg ikke øynene til hverdags annet enn hvis jeg plutselig får veldig lyst.

Skrevet

bruker foundation og consealer når jeg føler jeg trenger det. ellers er det bare fuktighetskrem og maskara

Skrevet

Jeg orker ikke å bruke foundation hver dag, jeg synes det tar litt for lang tid. Særlig om sommeren synes jeg heller ikke det er så pent med foundation.

Skrevet

Jeg bruker ikke foundation i det hele tatt, ser ikke behovet for det. Bruker mascara og lipgloss, tar meg et minutt eller to.

Skrevet

Jeg bruker foundation nesten hver dag, iallefall hvis jeg skal gå ute blant folk. Synes ikke det tar lang tid i det hele tatt, 1 minutt. Og så har jeg på mascara, solpudder noen ganger og evt. lipgloss.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker foundation så å si hver dag, fordi huden min ikke er spesielt pen. (Om sommeren er huden bedre, og da dropper jeg foundation.) Ellers bruker jeg solpudder, maskara, øyenskygge og lipgloss. Tar rundt 15 minutter, men kunne sikkert tatt kortere tid om jeg ikke var så trøtt! :ler:

Gjest nikita~
Skrevet

Bruker kun rouge og mascara til daglig.

Skrevet

Jeg bruker foundation, eyeliner, mascara og lipgloss. Det tar meg fem-ti minutter.

Skrevet

Bruker aldri foundation jeg..

Jeg liker rett og slett ikke å bruke det uansett hvor mye jeg skal pynte meg.

Det variere litt hvor mye sminke jag har til hverdags:

minimum er mascara

maximum er mascara, en dæsj pudder på nesen, rouge, eyeliner, og bittelitt lys øyenskygge. Tar max 5 min.

Gjest gjest1
Skrevet

Gjorde det før da jeg jobbet i butikk. Nå bruker jeg det bare hvis jeg skal ut. Bruker ti minutter/kvarter på å legge sminke

Skrevet

Noe som funker veldig bra for meg i alle fall, er å ta på litt consealer der det trengs, og så kompaktpudder over.

Det gir huden et naturlig utseende som ser bra ut.

I tillegg tar det kort tid.

Ellers bruker jeg å ha eyeliner, mascara og leppomade.

Skrevet (endret)

Jeg bruker foundation om vinteren, og kompaktpudder om sommeren.

Har concealer under foundation/pudder, og i tillegg solpudder/rouge og mascara. Øyeskygge og eyeliner innimellom men ikke daglig.

Bruker vel ca 15 minutter på å sminke meg tenker jeg.

Endret av Yamaha
Gjest Gjest
Skrevet

ja jeg MÅ ha foundation hver dag... for jeg har så stygg hud. har en del kviser men mest rødhet, vet ikke hva det skyldes, men jeg er rød på nesen, i kinnene, på haken og på kjevebenene, pluss at jeg har ringer/poser under øynene og jeg ser ut som jeg går på plata hvis jeg ikke dekker det til. og så må jeg ha øyenskygge, maskara, eyeliner, øyenbrynspudder og en farget lipgloss. dette tar meg drøye 20 min. og ja det er et herk å male et kunstverk tidlig på morgen (å sminke et ansikt pent er jo som å male et kunstverk!) men det må til...

Skrevet
Jeg bruker foundation, eyeliner, mascara og lipgloss. Det tar meg fem-ti minutter.

:Nikke: Samme her.

Gjest Gjesta
Skrevet

Her blir det ansiktskrem, solpudder og mascara, evt kajal innimellom. Synes det holder! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...