Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei !! på min lille veranda har jeg ingen rekkverk eller noe som skjermer mot naboene som bor rett nedenfor. ikke kan jeg planta noe heller, da borettslaget har plantet en liten hekk rett foran. er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å unngå å føle meg beglodd når jeg sitter ute??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hva med levegg av noe slag? Fås kjøpt ferdige på Maxbo og Byggmakker etc.

Skrevet

Har du plass til noe på verandaen?

Humle vokser fort.

Skrevet

ehh jo kan jo sikkert kjøpe noe urner og potter og sånn... men blir det tett og stort nok? kan tenke meg verandaen min er på 1,5 x 4 meter eller no, så den er jo ikke stor

Skrevet

Humle Vokser Fort. Sitter du en dag og ser på har du underholdning har jeg skjønt. Fikk høre 10 cm om dagen. Må klippe ned til neste vår.

Jeg er ikke ekspert. Men sjekk ut i hvertfall. Jeg har planer om å skaffe meg.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

villvin vokser også veldig fort! (fikk høre opptil en halvmeter i løpeet av et døgn :overrasket: )

men da trenger du jo også noe den kan klarte i, så da er det like greit å kjøpe en levegg.

Endret av Fruktfat
Gjest Gjesta
Skrevet

Villvin er tilogmed vintergrønn, det er jo en fordel. Du kan jo skaffe deg noe nettinggreier som den kan vokse i?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Du får kjøpt ferdige espalier på hagesentrene, plant et par villvin og vent noen uker, så ser ingen inn til deg mer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...