Gjest gjesten Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Hei Folkens, Snart er det halvt år siden jeg møtte typen min. Har lyst å gi han en overraskelse på dagen. Skal ta han med ut på cafe, og overraske han med kake og sånt. Men jeg trenger forslag til en presang jeg kan gi til han. Har lyst å gi noe fint til gutten min. Synes anledningen er fin. Vil kjøpe noe som vil falle i smak. Vil gjerne bruke et par tusen lapper på det. Kan dere komme med gode forslag til hva jeg kan kjøpe? Har lyst å kjøpe klær, fordi han trenger sommerklær. Men jeg vet veldig lite om hans smak.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Vet lite om smaken hans? Har du ikke sett han med klær?
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Kake, kafétur og gave til et par tusenlapper? Til halvårsdag? Du gjør såklart som du vil - koselig å markere dager i parforholdet, men vær klar over at du legger lista høyt her- hva forventer du å få tilbake? Det jeg mener er at han kanskje vil bli forlegen hvis han "bare" kommer med en blomsterbukett og du overøser han tilbake.
Gjest Landra Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Hei! Jeg og samboeren min skal feire vår 1. årsdag snart. Siden han skal være på skolen hele dagen tenkte jeg å rydde leiligheten vår og pynte den opp med roser og andre blomster. Lage god middag (skinkestek), bake kake (bløtkake) og lage album av bildene som vi aldri har fått fremkalt. Hehe Føler at det å ha en koselig tid sammen er like viktig som gaven man gir til hverandre. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg og samboeren min skal feire vår 1. årsdag snart. Siden han skal være på skolen hele dagen tenkte jeg å rydde leiligheten vår og pynte den opp med roser og andre blomster. Lage god middag (skinkestek), bake kake (bløtkake) og lage album av bildene som vi aldri har fått fremkalt. Hehe Føler at det å ha en koselig tid sammen er like viktig som gaven man gir til hverandre. Lykke til! ← Dette høres ut som en god ide. Du kan gjerne kjøpe en liten ting til ham, hvis du vil det, men en stor gave kan faktisk være skremmende i begynnelsen av et forhold, og det er en halvårsdag for meg. Kafebesøk høres fint ut, men ikke overdriv.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er enig med de andre her. Det kan fort bli litt "over the top!". Det er ikke så vanlig å feire halvtårsdag, så jeg ville ikke gjort regne med at han har kjøpt noe til deg, å da vil kanskje han føle seg flau. For jenter er det helt vanlig å ønske å feire hverthalvår, hver måned, dag osv. Men skal dette bli et langvarig forhold, så ville jeg prøvd å ikke skremme han. Hva med å skrive et koselig kort? Gi han en blomst? Kjøp en bok? Jeg har selv vært sammen med min kjæreste i mange år, og vi har ingen tradisjon for å gi hverandre noe når vi har vært sammen så og så lenge. Vi gjør noe koselig sammen, skriver kanskje et lite kort eller en liten lapp til hverandre før vi går på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå