Gjest Bergensr Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Møtte ei dame på fest for et år sia, har sett henne før og syntes hun var søt. Gikk bort og sa "fyfaen! du er så pen!" og løp vekk. Jeg så jo ikke reaksjonen hennes, men et par kompiser av meg sa at hun virket litt sjokka men at hun bare fortsatte å snakke med de hun snakka med før jeg dukka opp. Jeg skammer meg max. Jeg hadde drukket rimelig mye men det har ikkeno med saken å gjøre. Jeg mente jo det jeg sa men å løpe avgårde...... Har sett a en del ganger i ettertid, men har oppført meg helt vanlig da og hun har heller ikke sagt noe eller sett rart på meg eller noe! Så jeg lurer på om hun kanskje har glemt det hele? Gikk bort til henne på en fest for circa en måned siden igjen. Sa at hun så kjent ut og lurte på hvor vi kunne ha sett hverandre før. "Sikkert på fest her da!" sa hun med et lurt smil, før hun ble revet med ut av et par damer hun kom til festen med. Siden har jeg ikke sett a. Men vet vi kommer til å treffes igjen til helga for vi har en felles bekjent og begge skal sannsynligvis til han på vorspiel. Hvordan hadde du reagert om en mann du hadde sett før men aldri snakket med, kom bort å sa: "fyfaen! du er så pen!" for så å løpe vekk...? Føler jeg har driti meg ut skikklig jeg! I tilfelle noen tviler: Jeg er egentlig en oppegående kar. Bare dreit seg litt med dette innfallet mitt... Tenkte vel at hun kom løpende etter for å si "jeg synes du også er pen!" eller noe... Hadde isåfall ikke venta et lite sjokk og så bare fortsette kvelden som ingenting hadde sjedd. Var vel ikke så sjarmerende og kjekk som jeg trodde hun ville syns da?
Gjest Bergensr Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Faen kan noen flytte den til relasjoner-forumet?
Gjest Pet Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Løp du? Jeg ville reagert på at noen løp inne på en fest, det tror jeg ikke jeg har sett før, det pleier ikke å være plass til å løpe på de festene jeg er på. Eller løp du ut? Men et kompliment er jo alltid hyggelig å få.
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Hvis noen hadde sagt det til meg hadde jeg tenkt "ok, han der har drukket for mye"
Gjest Jalileh Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Hehe. Jeg hadde nok blitt litt overraska. Over at noen løp etter de hadde sagt jeg var pen.
aline Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 glimrende, absolutt glimrende. jg tror jeg hadde blitt helt satt ut om jeg var i hennes situasjon, antagelig begynt å flire. uansett om jeg hadde syntes du var kjekk eller ikke, så hadde jeg ikke løpt etter deg tror jeg, mest pga sjokk over noe så spontant og uventet. men hadde jeg IKKE likt deg, i det hele tatt, så hadde jeg prøvd å holde litt avstand senere når jeg så deg, ikke hintet om at jeg husket deg med ett blunk. men hun kjenner deg jo ikke, gjør hun vel? så det kan rett og slett være derfor hun ikke har gjort noe mer utav det. du har ihvertfall sagt hva du synes, og løper hun ikke vekk når du prøver å ta kontakt igjen, så ville jeg satset på en prat jeg om jeg var deg. men uansett, skulle ønske jg hadde turt jeg... selv om du løp vekk etterpå, så skulle jeg ønske jg hadde litt av det at du i det hele tatt tør. du vet jo at du kommer til å se henne igjen.
Gjest Thalassa Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 hun likte det nok serru Ikke vær så redd du, det går nok bra.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har ikke vært i en slik situasjon, men prøver å se det for meg. Hihi.. Det første som slo meg var at det virker veldig søtt.. Men jeg hadde nok kanskje lurt på om det var et slags veddemål. Alà "Jeg vedder på at du ikke tørr å gå bort til hun berta og si at du synes hun er hot!" og at mannen da skal bevise at dette tørr han. Men så er kanskje jeg litt paranoid. Synes du skal prøve å snakke med henne igjen! Det har du ingenting å tape på i hvert fall
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Veldig søtt Jeg hadde blitt glad for komplimentet. Det hørtes ærlig ut. At hun ikke løp etter deg tror jeg ikke du skal legge for mye i. Det er temmelig uvanlig å løpe etter folk som kommer med slengkommentarer, vil jeg tro. Synes ikke du har dummet deg ut. Kanskje du kan ta initiativ til å prate når dere treffes i helgen.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #12 Skrevet 23. mai 2006 Jeg hadde nok ledd, kanskje også tenkt at du muligens hadde fått deg litt for mye innabords, men en komlpiment er jo hyggelig, og hadde absolutt ikke vært noe negativt ved en senere anledning. Hvis du er modig nok, kan du jo si noe som at "jeg vet jeg var litt full sist vi møttes, men jeg mente det jeg sa". Da hadde jeg smeltet (hvis jeg hadde vært single)
razmatazz Skrevet 23. mai 2006 #13 Skrevet 23. mai 2006 Hehe, artig dilemma Jeg forstår godt at hun ikke løp etter deg... hadde du (helt ærlig) løpt etter en jente hvis hun sa noe sånt til deg? OK, dumt spørsmål for det ville kanskje gutter flest :kgblunk: Jenter er hvertfall annerledes, og jeg tror særdeles få ville løpt etter deg. Men ikke fortvil! Som andre har sagt her tror jeg du har en god sjanse hvis du bare manner deg opp og snakker med henne (ikke drita denne gangen). Lykke til!
Gjest Gjest_maya_* Skrevet 23. mai 2006 #14 Skrevet 23. mai 2006 Da jeg var ung og singel og aktiv i utelivet, både på bygdefest og større byer, hendte det at jeg opplevde at gutter kom bort til meg bare for å si hvor pen jeg var. Kan ikke huske om noen direkte løp bort etterpå, men noen ble liksom litt flaue og avsluttet "samtalen" og gikk bort. Jeg fulgte aldri etter noen av dem, og synes ikke det er noe rart at jenta du snakket til ikke gjorde det, jenter gjør liksom bare ikke sånt, i alle fall ikke de pene og litt blaserte som er vant til oppmerksomhet. Men for min del tok jeg det heller aldri ille opp, syntes det bare var søtt og smigrende, men trodde nok at typene var litt for fulle til å tenke helt klart....Og at jenta du sa det til fortsatt er hyggelig, til og med hinter om at hun husker hva du har sagt, tyder på at hun ikke har noe i mot deg i det hele tatt. Men det trenger selvsagt ikke bety at hun er interessert, selv om det er en kjensgjerning at dersom en vet at noen finner en attraktiv så blir denne personen mer attraktiv og interessant. Dersom du virkelig er interessert i denne jenta vil jeg råde deg til å være hyggelig og naturlig mot henne, og ikke for pågående. Hun vet jo allerede at du synes hun er tiltrekkende, så det smarteste vil nok være å vise seg tilgjengelig, men la henne styre tempoet og hvor godt kjent dere skal bli....Lykke til!
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 23. mai 2006 #15 Skrevet 23. mai 2006 En gutt kom bort og sa noe lignende til meg en gang. Også sprang han vekk. Snubla gjorde han å. Jeg ble forfjamset og lo litt, men fortsatte også å snakke med de jeg stod å snakket med tidligere. Det går litt tregt oppi topplokket, jeg angrer på at jeg ikke sprang etter å sa "Du er faen meg pen du og" eller noe i den dur. Ble jo litt smigret jeg da... Så ser ikke noe negativt i det du gjorde.
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 23. mai 2006 #16 Skrevet 23. mai 2006 ...hendte det at jeg opplevde at gutter kom bort til meg bare for å si hvor pen jeg var. Kan ikke huske om noen direkte løp bort etterpå, men noen ble liksom litt flaue og avsluttet "samtalen" og gikk bort. Det har jeg og opplevd. Når noen kommer bort og sier at jeg er veldig pen, så sier som regel takk og smiler forsiktig. Og synes det er veldig pinlig om de ikke går vekk, hvis de ikke er kjekke og jeg vil ha mer kontakt da.
Gjest m40 Skrevet 23. mai 2006 #17 Skrevet 23. mai 2006 Det er kanskje litt uheldig å innlede komplimentet med "Fy faen"... Og hva er poenget hvis man løper etterpå? Det minner meg om en historie om en som var på bygdefest og som slet svært med å ordne seg damer. Men endelig fikk han napp hos ei av jentene. Hun var av det rundere slaget og var helst veggpryd. Etter en stund på dansegulvet førsøkte han seg med følgende kompliment: "Du sveitter ikkje så mykje til å være så feit!"
razmatazz Skrevet 23. mai 2006 #18 Skrevet 23. mai 2006 Etter en stund på dansegulvet førsøkte han seg med følgende kompliment: "Du sveitter ikkje så mykje til å være så feit!" ← Ikke så heldig han stakkar...
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #19 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har faktisk vært borte i en tilsvarende situasjon. Jeg antok at den tydelige berusede fyren fleipa, hadde inngått et veddemål med kompisene eller no'... Har egentlig ikke tenkt noe over episoden i etterkant Men jeg har ikke akkurat oppsøkt fyren (som jeg studerer med) senere for å si det sånn. Hvordan hun dama oppfattet situasjonen, vil vel avhenge av konteksten dette skjedde i. Var hun beruset også? Hadde dere hatt blikk kontakt o.l. før denne epiosoden osv.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #20 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har også opplevd det samme et par ganger. Har blitt veldig glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå