Gå til innhold

Hvem skal se Askepott på julaften?

Aquarius

Skal du se Askepott?  

1 stemme

1. 1. Skal du se Askepott?

• Nei
      3
    • Hmm...vet ikke...Kanskje
      1
    • Ja
      16

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Selvfølgelig skal jeg se Askepott. Er det noe julaften uten da?? Skal også se endel tegnefilmer. Blir aldri for gammel for sånt - heldigvis 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dessverre svare nei, ønsker å se det hver julaften, men vi har et tett program før julefreden senker seg, så jeg får bare med meg begynnelsen hvert eneste år... :roll: Kanskje jeg skal hoppe over julegrøten hos svigers i år...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J det må jeg jo :) Tradisjon det ...blir ikke for voksne til å se på tre nøtter til askepott.......husker en jul for en hel del år siden at de ikke sendte det - og Nrk fikk så masse klager etterpå *ler* det var en trist julaften det .....aksepott, sølvguttene og disney - det er jul det ....

Åh...gleder meg til jul jeg ..... :P

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Tre nøtter til Askepott er kjempesøt. Men jeg vet rett og slett ikke om jeg får tid til å se den i år.

Pleier ikke den å gå ganske tidlig da?

Jeg står nok sikkert på kjøkkenet og diller i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal jeg se Tre nøtter til Askepott. Jeg jobber inn på lille julaften for å få fri til å se det..... :D

Det blir ingen jul uten askepott......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, det er tradisjon, sammen med Reisen til Julestjernen. Må alltid ha med oss det. Dumt det med Disneykavalkaden, men har fått tak i en video i alle fall. Mikke og vennene feirer jul! Gleder oss til å se den også! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett så mykje fjernsyn på julafta, eigentleg, bortsett frå når storebror m/familie var der, for dama hans måtte sjå Askepott og div.andre juleprogram.

Det einaste me såg på fjernsyn julafta då eg vaks opp, var Disney om morgonen, og kanskje film på dagtid viss mamma måtte jobba.

Ellers så var det ein TV-fri dag. Det var sjeldan me hugsa å sjå Barne-TV den dagen, tilogmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...