Gjest Gjest_stine_* Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 pokker heller..nå sitter jeg er med en bærbar pc som jeg må bruke noen dager pga er ikke hjemme å kan ikke hjem heller, og jeg har skolearbeid som jeg MÅ få gjort.. problemet er at jeg har sent oppgavene jeg holder på med fra min data til min hotmail, men når jeg skal laste ned filen på denne dataen fra hotmailen min så går det ikke. det kommer bare opp en sånn grå stor rute med et rødt kryss eller noe og står at enheten ikke finnes eller noe i den duren. hva skal jeg gjøre?? jeg er nødt å få lastet ned dette.. det har skjedd en gang før på en bærbar data på skolen fikk ikke orda det heller tror jeg. dette er å bærbar.. noen som kan hjelpe???
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 1) Kan filen være for stor for hotmail? 2) Har du installert programmet(samme versjon eller nyere) som filen ble skrevet i?
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 de kan ikke være for store det går jo ann å laste de ned på alle andre dataer + at det bare er noen oppgaver som er skrevet i word.. max noen få sider pr oppgave.. under en side er den jeg prøvde å laste ned istad.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå