Gjest Lille Solstråle Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Jeg elsket Willybøkene da jeg var liten I en mimrestund her forleden begynte jeg og venninnen min å tenke på bøkene, og irriterte oss grønne over noen detaljer vi ikke husket: -Hva het hunden til Willy? -Hva het han kvasi-Willy med gule striper i stedet for røde? Håper noen har Willy-bok, ellers kommer vi til å ligge søvnløse flere kvelder på rad før eksamen, ikke bra!
Frøken Freken Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Husker ikke hva de heter, men for deres del ville jeg vel kanskje tatt en tur innom biblioteket og sett om de hadde en Willy-bok. Eventuelt søkt på nettet. Vil jo ikke at dere skal ligge søvnløse før eksamen
Gjest Vinga Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 (endret) Husker også Willy. Tror hunden het Brille? Og han andre stripeduden... vel... *vrenge hjernen* ...Kåre?? Endret 22. mai 2006 av Vinga
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har Willybok! Hunden heter Boff, og kjeltringen heter Skurk. (Oi, så kreative de var! ) I tillegg skulle man finne dama Wilma og trollmannen Hvitskjegg.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Åååå, Willybok! Den kan jeg leite fram til fireåringen min, jo.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har Willybok! Hunden heter Boff, og kjeltringen heter Skurk. (Oi, så kreative de var! ) I tillegg skulle man finne dama Wilma og trollmannen Hvitskjegg. ← TUSEN takk!!! I tillegg har jeg fått "hvor er Willy"-sangen på hjernen.. Den som gikk på barne-tv Hvor, hvor. hvor er Willyyyyy? Hvor er Willy?? Har du sett'n? Deeeeeeeeer er'n! Konstruktiv eksamensoppladning....
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Etter at jeg fant frem boka har jeg blitt helt oppslukt! (Det er vanskelig å finne Boff!!!)
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Åååå, Willybok! Den kan jeg leite fram til fireåringen min, jo.
Kipa Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Ja, gjør det! :-) Full klaff for min 4- åring hvertfall, han syntes det var moro og særlig når han fant før oss.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå