Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 rumpa mi er så stygg.... jeg er 155 høy og veier 70 kg men jeg holder på å slanke meg. jeg går mye turer og prøver ta knebøy + litt forskjellig. vil jeg få fin rumpe etterhvert?? for rumpa mi ser virkelig ikke ut... idag tok jeg på meg et flott tettsittende skjørt når jeg var på klesbutikk i blank sateng. rumpa mi bare hang... jeg vil ha strutterumpe! en fast rumpe som står rett ut slik som f.ex j.lopez jeg ser ut som ei gammel dame bak
Gjest camillo Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Ingen vits i å prøve å se ut som Lopez akkurat, men hvis du vil gå ned i vekt kan du jo f.eks. starte med å jogge deg en tur 3 dager i uka. Gå raskt/jogg - ettersom hva du orker, men hold bra tempo hvis du går. Du er nødt til å forbrenne kalorier hvis du skal ned i vekt, og sjekk kostholdet i samme slengen. Det er faktisk ikke vanskeligere enn det - selv om det kan være vanskelig nok, selvfølgelig.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 For å stramme opp litt i tillegg, er det bra med styrkeøvelser. Kanskje du har et treningssenter i nærheten? Det fins det mange styrkeapparater hvor du kan trene muskulaturen både her og der (rygg, mage, bein, rumpe, bryst, armer...) og i tillegg kan du trene tørt og godt uavhengig av været.
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Selv om du kan gjøre svært mye for rumpen ved styrkeøvelser over tid, har nok resultatet også litt å gjøre med utgangspunktet. Det er dessverre ikke alle som kan få en rumpe som J.Lo. Men, mens du smører deg med tålmodighet og trener for å få drømmerumpa, går det jo an å jukse litt med strømpebukser som pusher her og der, og unngå visse typer skjørt- og buksestoff da
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 ts her. igår kom jeg over et tips om å ta utfall også... at man går ned på huk på ene benet mens det andre strekkes bakover. (jeg er ikke flink til å forklare men dere skjønner vel) jeg tok en del slike igår og idag og det er sikkert bare innbilning men jeg syns rumpa mi ser litt rundere ut iformen idag i motsetning til den slappe hengetingen den var igår?
Gjest camillo Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Uansett så MÅ du trene fettforbrennende. Styrke er også bra, og helt nødvendig hvis du skal forme mer etter å ha gått ned, men i begynnelsen er det viktigste fettforbrennende aktiviteter av noe slag.
Spirito Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 ts her. igår kom jeg over et tips om å ta utfall også... at man går ned på huk på ene benet mens det andre strekkes bakover. (jeg er ikke flink til å forklare men dere skjønner vel) jeg tok en del slike igår og idag og det er sikkert bare innbilning men jeg syns rumpa mi ser litt rundere ut iformen idag i motsetning til den slappe hengetingen den var igår? ← Kropper har forskjellig dagsform, og kan forandre seg litt fra dag til dag uten at det nødvendigvis har noe med trening å gjøre. Hvis jeg drikker mye vann, ser jeg at huden er strammere dagen etter, for eksempel. Det spørs om du ser resultater av treningen så fort, men de kommer snart! Keep up the good work!
Netten Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 rumpa mi er så stygg.... jeg er 155 høy og veier 70 kg men jeg holder på å slanke meg. jeg går mye turer og prøver ta knebøy + litt forskjellig. vil jeg få fin rumpe etterhvert?? for rumpa mi ser virkelig ikke ut... idag tok jeg på meg et flott tettsittende skjørt når jeg var på klesbutikk i blank sateng. rumpa mi bare hang... jeg vil ha strutterumpe! en fast rumpe som står rett ut slik som f.ex j.lopez jeg ser ut som ei gammel dame bak ← 3 ting som er genialt hvis du vil ha stram og fin rumpe: 1. jogge/gå raskt 2. knebøy 3. utfall
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #9 Skrevet 26. mai 2006 Utholdenhetstrening er fettforbrennende, og i og med at det ikke nytter å punktslanke seg må du trene utholdenhet. 3-4 ganger i uka minst. Sykling og jogging gir best resultater for min sin del hvertfall. Vær flink til å trene, 3-4 ganger utholdenhet og 1 gang styrke pr uke f.eks. Spis regelmessig, og hold deg unna søtsaker, ha en godtedag i uka. Drikk mye vann gjennom hele dagen!! Etter en tid skal jeg love deg du ser resultater, og ikke minst at formen og konsdisjonen blir bedre, og det er en oppmuntring i seg selv God treningstur )P.S. terrengsykling er absolutt å anbefale, super gøy og effektivt )
Anna O Skrevet 29. mai 2006 #10 Skrevet 29. mai 2006 Syns det blir litt håpløst å anbefale folk som antakeligvis ikke har mye erfaring med trening å ha 3-4 kondisjonsøkter og 1 styrkeøkt i uka. Det blir 4-5 treninger, noe som kan virke uoverkommerlig for de fleste. I tillegg til at tiden skal strekke til, er det noe med motivasjonen. Hvis jeg var utrent, ville jeg tatt sikte på 2-3 ordentlige økter i uka (f.eks. 2 ganger kondisjon og 1 styrke). Samtidig ville jeg tvunget meg ut og gå hver dag man ikke trener (1/2 til 1 time rask gange). Syns heller man kan øke etterhvert, men for de fleste med barn og familie, syns jeg 3 treninger høres mer enn bra ut. Man rekker mer enn man tror, men tror det blir urealistisk å tro at man skal rekke trening nesten hver dag. Kanskje man dermed risikerer å gi opp hele treninga om man har skyhøye forventninger til hva man skal rekke? Det jeg syns er viktig, er at man trener effektivt. Ser mange (spesielt jenter!) som trener veldig slapt på treningssenteret. Hvis jeg først skal bruke tid på å dra på trening, vil jeg bruke den ordentlig, ellers blir det jo nærmest bortkasta tid. Ja, man skal bli svett og sliten! Utfall og knebøy er forøvrig ganske effektivt, og man blir faktisk sliten i hele kroppen. Personlig liker jeg bedre å trene på matte eller med vekter enn bare å bruke apparater (jeg blir liksom litt apatisk da, og forventer nærmest at apparatene skal trene kroppen min selv, men det er vel bare jeg som er rar).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå