Gjest Gitte Skrevet 23. mai 2006 #21 Skrevet 23. mai 2006 Vi sier tissen ofte vi, mye på spøk men jeg syns det er helt i greit. Penis blir for klinisk, men pikk er greit. Og kuk eller kukken får du meg aldri til å si.
Gjest Miloine Skrevet 23. mai 2006 #22 Skrevet 23. mai 2006 Jeg sier "tissen" på tull... Ettersom det høres litt barnslig ut. Jeg sier stort sett kukken og pikken og fitta/musa om det kvinnelige kjønnsorgan. skal jeg virke voksen sier jeg penis ← Sånn sier jeg også, men er på ingen måte enig med T.S. av den grunn
Gjest Clas Skrevet 23. mai 2006 #23 Skrevet 23. mai 2006 Dere jenter brukte vel også begrepet Tissen om fitta/musa når dere var barn. Hva om vi menn skulle bruke den betegnelsen på det dere har der nede nå som dere er voksne? Det er vel ganske turnoff, antar jeg? Råder dere til også å legge vekk den betegnelsen på mannens kjønnsorgan, hvis dere ikke ønsker at han i sitt seksualliv skal bli påminnet om organets urinerings-funksjon.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #24 Skrevet 23. mai 2006 Det kommer jo veldig an på situasjonen. Til barn sier jeg tissen, både om gutt og jente. Ikke at jeg snakker med barn om sånt så ofte at det gjør noe, da. Hos legen ville jeg nok ha sagt penis, men har aldri snakket med legen om sånt heller. Til venner osv, hvis vi f.eks. snakker om en ulykke der en mann fikk utstyret i klem, sier jeg utstyret, eller de edlere deler, eller familiejuvelene eller junior eller noe. I senga, sier jeg stake eller pikk. Egentlig foretrekker jeg å unngå hele problematikken og sier greia eller utstyret eller andre omskrivninger.
Annie Skrevet 24. mai 2006 #25 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Pleier å kalle den for junior. Tissen? NEI NEI NEI! Barn har tiss, ikke voksne. Endret 24. mai 2006 av Annie
^me^ Skrevet 24. mai 2006 #26 Skrevet 24. mai 2006 vi pleier og bruke tissen/tissemannn/tissedame når vi skal være barnslige. vi bruker kuk og mus/fitte når vi snakker med venner..og junior av og til. penis/vagina når jeg skal snakke om anatomiske ting..altså være seriøs.
Ciara Skrevet 24. mai 2006 #27 Skrevet 24. mai 2006 Tiss er noe som smågutter har. Menn har kuk. Om min mann hadde sagt "sug tissen min" så hadde det ikke blitt noe suging ← Og jeg skal love deg at det ikke hadde blitt noe på sambo om han hadde sagt "Sug kuken min" heller! Grøss og gru!
Frøken Labb Skrevet 24. mai 2006 #28 Skrevet 24. mai 2006 Og kuk eller kukken får du meg aldri til å si. ← Hos meg er det omvendt; kuk er helt greit å si (i alle fall sammen med sambo), men pikk er for meg et skjellsord... Høres litt fjortiss ut... Din jævla pikk lissom! Men det tror jeg har noe med hvor jeg er ifra. Mer tillatt med kuk enn pikk... Et litt mer nøytralt kallenavn er utsyret. Er vel det jeg bruker i dagligtalen. Høres ut som jeg går og snakker om det mannlige kjønnnsorgan ofte...
Frøken Labb Skrevet 24. mai 2006 #29 Skrevet 24. mai 2006 Og jeg skal love deg at det ikke hadde blitt noe på sambo om han hadde sagt "Sug kuken min" heller! Grøss og gru! ← Det tenkte jeg også!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #30 Skrevet 24. mai 2006 Dere jenter brukte vel også begrepet Tissen om fitta/musa når dere var barn. Hva om vi menn skulle bruke den betegnelsen på det dere har der nede nå som dere er voksne? Det er vel ganske turnoff, antar jeg? Råder dere til også å legge vekk den betegnelsen på mannens kjønnsorgan, hvis dere ikke ønsker at han i sitt seksualliv skal bli påminnet om organets urinerings-funksjon. ← Ååå, gullet mitt...tissen din er så trang og god.... I det øyeblikket hadde hele seansen vært over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå