Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns det er litt skummelt, jeg... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Har også funnet et kart, og klokka må funke for at ritualet skal bli gjort.. og da må den være mellom fem og seks eller hva det var.. men aner ikke hvordan jeg får den til å funke. Og nå står jeg fast, for alle dører er låst... hmm...

Men nå fant jeg noe. Når du står i rommet hvor du fant kartet og ser mot døra, henger det en jakke der. Trykk på den så den faller ned, åpne ventilasjonsgreia og der finner du noe merkelige greier... Vet ikke hva det er til, da. :sjenert:

Nå fant jeg også ut at man kan dreie viserne på klokke ved å klikke på dem, og det sto i et brev at noe skulle skje fem på seks, så jeg har nå stilt klokka til det. Da kom det et jentespøkelse og låste opp døra til legens kontor.

Kan ikke flere her inne prøve seg, da? (For jeg tør snart ikke mer, det er skummelt.. hehe... Så jeg vil gjerne at noen skal gå før meg. ;) )

Edit: Endrer etterhvert som jeg finner ut av ting.

Endret av Hope
Gjest gjest1
Skrevet

(Bra du er her og passer på meg Mamma-Mysan, for nå har jeg hoppa i stolen. haha. Jeg blir fort redd, jeg.)

Men jeg har nå tatt noen piller fra medisinskapet på badet til legen, og besvimt... også har jeg sett på journalen til hun jenta, og det var skummelt...

Skrevet

Gode Gud! Har du åpnet luka på kjøkkenet??? :overrasket:

Jeg hoppa en halvmeter...

Dette var skumle greier!!!

Skrevet

Aha! Maten i kjøleskapet må "draes" ned på gulvet! Da kommer en mus og drar med seg fyrstikkeska! Da får du spist, og kan fortsette...

Fant også ut at når du skrur på radioen (på legens kontor) til det kommer en høyfrekvent lyd, sprekker billedramma og bak bildet er koden til safen!

Her går det unna!

Gjest Hope - ikke pålogga
Skrevet
Gode Gud! Har du åpnet luka på kjøkkenet??? :overrasket:

Jeg hoppa en halvmeter...

Dette var skumle greier!!!

Har ikke kommet meg inn på kjøkkenet engang. HVordan kommer jeg dit? Hmmmm

Gjest gjest1
Skrevet

Arrg. Skjønner ikke hvordan safen funker... Forklar! Har koden, men skjønner ikke.. Må jeg tilbake til en for hvert fall, og er det ett og ett tall, eller tosifret?

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Nå har jeg gjort alt, og gikk i andre etasje - også er det ikke mer spill. What the f***!!

Arrrrg.

(Og nå fant jeg ut at andre brett ikke er ferdig... Jeg vil spille mer NÅ!)

Edit: Jeg gidder aldri undersøke ting før jeg klager.

Endret av Hope
Gjest Gitte
Skrevet

Åssen setter jeg igang spillet? Den loader til 100% så skjer det ikkeno mer...

Skrevet
Åssen setter jeg igang spillet? Den loader til 100% så skjer det ikkeno mer...

Trykk på english. Eller det språket du helst vil ha det på... ;)

Gjest Gitte
Skrevet
Trykk på english. Eller det språket du helst vil ha det på... ;)

Har ikke det valget.. bare forumspråk? :klø:

• 2 uker senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

Hva skal jeg bruke for å spise suppa? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kommer meg ikke opp i 2. etasje. :grine:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har spist, åpnet luken, og forstått det sånn at jeg må opp i 2. for å fikse den luken. Men åssen i heiteste skal jeg komme meg dit?

Gjest Gjesta
Skrevet

Æsj, det spillet er oppskriften på dårlig humør. Når jeg endelig har klart å komme meg til 2. etasje, så får jeg bare "to be continued". 2. del er ikke kommet ut enda. :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...