Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to venninner som skal på helgetur, men klarer ikke helt å bestemme oss for hvor vi skal. Vi vet at vi vil til utlandet. Det vi er ute etter er å få litt avkobling, god mat og å oppleve nye spennende ting.

Er det noen som har noen gode forslag? Vi reiser fredag etter jobb og hjem på søndag.

Skrevet

London, paris, Amsterdam?

Skrevet

har du noen anbefallinger om hvilket hotell vi bør bo på i Praha? Hvor mye koster en slik tur? Hva må vi se?

Skrevet

Praha er flott, men dere rekker ikke mye på den korte tiden dere skal være der.

Jeg vil foreslå Tallinn i stedet, der er også mye flott å se, men byen er mye mindre og mer overkommelig på et par dagers tur. I tillegg er der mange bra restauranter og brukbar shopping.

Og for hva det er verdt, personlig likte jeg Tallinn bedre enn Praha; Praha scorer nok litt høyere når det gjelder arkitektur osv, men jeg synes Tallinn rett og slett var en mye triveligere by. :)

Skrevet

Krakow er også fint. Liten bykjerne, koselig stemning, mye fin arkitektur, mange restauranter og shoppingmuligheter :)

Skrevet

Hva med en spaferie i Estland? Det får du for en billig penge på øya Saaremaa, Estlands største øy. Vet at dagbladet hadde en artikkel om dette i papirutgaven den 13. mai, men kanskje du finner den på nett og.

Saaremaa er iallefall et veldig koselig sted. Den har ca. 40 000 innbyggere, halvparten av disse bor i byen Kuressaare, en by med masse sjarm.

Jeg har ikke prøvd spamulighetene der, men de ble iallfall anbefalt av Dagbladet. Og jeg kan anbefale øya. ;) Og selskapet Skyways flyr direkte Arlanda - Saaremaa.

Noen linker:

Saaremaa

Kuressaare

Spa-hotell i Kuressaare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...