honey21 Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Kjæresten min kommenterte her om dagen at jeg har allllllllllllt for mye ting i vesken min at ser ut som jeg skal på ferie! Men altså dette pleier jeg å ha i vesken min: lommebok mobil månedskort og studentkort leppepomade pudder neglfil husnøkler bilnøkkel eyeliner et par tamponger eller truseinnlegg en liten kam lipgloss en penn tyggis solbriller håndkrem en paracet handsfree til mobilen Det er ikke slik at jeg alltid har med med absolutt alle disse tingene, men ikke langt ifra i hvertfall. Men er det så uvanlig mye da? Jeg liker å passe på hvordan jeg ser ut og å være forberedt på ting. Jeg har da bruk for disse tingene! Hva pleier dere å ha i veskene deres?
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Jeg skifter ofte veske så det er ganske ryddig hos meg. Har litt medisiner, OB, plaster og sånt i en liten pung som jeg flytter fra veske til veske. Har også en liten sminkepung med lipgloss, rouge og concealer. Ellers er det bare lommebok, mobil, nøkler og vannflaske.
LilleMy Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Skifter også vesker fra og til, og bruker mest små vesker båret p skulder, under armen. I de ligger det på denne årstiden; lommebok mobil lippgloss lipliner nesespray gnagsårplaster kaffekort kulepenn noen gamle kvitteringer
Arkana Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 lommebok/filofax i ett nøkler mobiltelefon paraply en liten mappe som inneholder: tampong lypsyl tyggegummi papir til å skrive på to penner papirlommetørklær våtservietter paracet/paralgin forte sammenleggbar hårbørste med speil i håndtaket
Sunbird Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Har også fått komentarer på innholdet i veska mi, og antall vesker... Nå har jeg en som ikke er så stor, for å prøve å begrense innholdet. Men det jeg har er: nøkler,mobil, penn, lypsil,lommebok, div kvitteringer,solbriller,truseinnlegg
mallina Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har: Nøkler mobil røyk kulepenn eyeliner leppepomade lommebok notatbok truseinnlegg astmaspray hårspringer og myye søppel (gamle tipakninger, kviteringer)
Mini_me Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har: lommebok solbriller kontaktlinser leppestift lipgloss hårbørste notisbok nøkler mobil filofax paracet
minienthe Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 (endret) lommebok astmaspray røyk (ja, jeg vet) lighter frontdeksel til cdspilleren digitalcam hårklype mascara 2 ekstra batterier til cam hårstrikk tyggis kondom (alltid beredt ) lipgloss lebestift eyeliner lipgloss #2 pinsett herregud så mye når jeg leste lista, ser ikke så mye ut i realiteten Endret 23. mai 2006 av smulemor
Ginen Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Det jeg alltid har: Kortholder m/ div. kort i Mobil Nøkler Lipgloss Solpudder eller vanlig pudder. Det jeg nesten alltid har: Kajal En kam Handsfree'en - så jeg kan høre på musikk når jeg går Håndkrem Tyggis eller Frisk, evt. pastiller av etellerannet slag Briller Solbriller
Saga Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har veskemani.. tør ikke tenke på hva som befinner seg i alle veskene mine tilsammen, men om jeg har mistet noe så er det som oftest etter at jeg har skiftet veske. Sjekket nettopp i veska og der har jeg sminke, hårbørste, lommebok, 2 blader, 1 linjert bok, for mange nøkler, panodil, gavekort, masse notater.. det var egentlig ikke så ille som det bruker å være.
Lythande Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 Bytter vesker ganske ofte så jeg har god oversikt over hva jeg har med meg til enhver tid Dette har jeg alltid med: lommebok nøkler mobil mp3-spiller avtalebok og penn 8 hour cream hårstrikk Dette har jeg nesten alltid med: kam en liten sminkepung med plaster, maskara, hudkrem og hodepinetabletter håndkrem
Gjest nikita~ Skrevet 23. mai 2006 #12 Skrevet 23. mai 2006 Nøkler Lommebok/noe for å ha penger i Bussrute eller evt. lapp med busstider på Mobil Tyggis Paracet Allergimedisin Eyeliner Lipgloss m/farge iPod :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #13 Skrevet 23. mai 2006 Lommebok Mobil Nøkler Filofax En pung som inneholder: Lipgloss Lebepomade Tamponger Månedskort En pung som inneholder: Dekkstift Pudder Solpudder og kost Øyenskyggen jeg bruker den dagen
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. mai 2006 #14 Skrevet 23. mai 2006 Det som alltid er med: - Lommebok - Mobiltelefon - Lebepomade/lipgloss - Nøkler Det som ikke er med i den lille håndvesken jeg bruker når jeg skal på byen eller ut å spasere, men ligger i den større jeg drasser med meg på jobb osv. inneholder i tillegg mp3-spiller, og forhåpentligvis en penn. - Solbriller og/eller hansker er med i begge tilfeller, avhengig av årstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå