Gjest Mazzy Skrevet 7. desember 2002 #1 Skrevet 7. desember 2002 Ja - det gjorde ikke jeg. Kjørte med to passasjerer i går kveld, det var mørkt og glatt - glattere enn jeg trodde. I en sving skrenset bilen, fòr over i feil fil, kræsjet inn i autovernet to steder, snurret rundt et par ganger, og holdt på å tippe over på taket. Ikke hyggelig. Jeg hadde flaks - en bil imot, eller to kilometer mer fart, så hadde jeg faktisk ikke sittet her i dag. Ikke kameratene mine heller. Ikke vær som meg - tenk deg om!
Linsi Skrevet 7. desember 2002 #2 Skrevet 7. desember 2002 Det var kjempebra at det gikk bra med dere! Jeg var i en bilulykke i mai, og det sitter godt i enda. Om de fysiske skadene er overkommelige, så merkes det godt psykisk enda. Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Oppfordrer herved alle til å ta litt mer hensyn når det er så glatt. Holdt faktisk på å kjøre rett inn i en peppes pizza bil nå i kveld. Den kjørte ut i et kryss rett foran bilen min. Jeg måtte bråbremse. Bilen gikk to ganger rundt (ikke på taket da...) og inn i fortauet. Ble ganske irritert ja. For det kunne gått så mye værre hvis det hadde vært et menneske eller en bil der. Går jo ann å tenke litt!! :evil:
Gjest Lea Skrevet 7. desember 2002 #3 Skrevet 7. desember 2002 Jeg hadde et lite uhell for noen år siden. Kjørte på vinterføre og mistet grepet i en sving. Jeg fikk rettet opp bilen og kjørte videre i lav fart. Jeg merket jo at det var glatt. Plutselig glapp jeg igjen i en sving, gikk rundt og over på taket uti grøfta. Heldigvis var det ingen møtende biler og masse løssnø. Jeg slapp fra det med skrekken. Ikke en skramme. Er glad for at det gikk så bra, men er nok litt pysete på vinterføre. Det går bra når jeg kjører med 4-hjulstrekk da, men sladding liker jeg ikke. Vi får begynne med oss selv og kjøre med måte! Bruk bilbelte også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå