Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Hei jenter. Her er en gjettetråd. Hvem tror dere vinner finalen og hvem synes dere burde vinne finalen? Personlig har jeg ikke fulgt godt nok med, men jeg kan tenke meg at han litt lubne ragger fyren vinner. Og det er vel kanskje like greit...Sånn rent underholdningsmessig sett burde vel Jessica vinne for hun er så sprø!
Gjest StoreSky Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tror de som tjener penger på dette våset vinner.
Gjest Fruktfat Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 jeg skulle ønske at danne vant, men tror jessica eller richard. så på sol (tror jeg det var), der hadde han 45% av stemmene.
fiesta Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Dessverre så var det Jessica som vant. Hun fortjente ikke pengene.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 HURRA....... HURRA FOR AT JESSICA VANT...... HUN FORTJENTE DET.... HEIET PÅ HENNE FRA DAG 14 HURRA HURRA HURRA.......
Shine21 Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 skulle vel helst sett at danne vant...... men men, er vel ett fett igrunn... da blir det nye pupper gitt.. jeje.. hehe... har man lyst har man lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå