Gjest indiangranny Skrevet 7. desember 2002 #1 Skrevet 7. desember 2002 Hei :D Jeg sitter her og tenker og kommer fram til dette : Jeg har en jobb og blir værdsatt av sjefen på jobben. Ektemannen min elsker meg over alt på jord og det er gjensidig. Skal bli bestemor til sommeren hvis alt går bra og hun har det meget bra i Sverige.Har leilighet og mat på bordet hver dag og det er ingen selvfølge her i verden. Jeg har mine helse problemer ,det er bare blå bær i forhold til hva andre sliter med.Dette var noen tanker fra meg hvorfor skal en da være sur og lei !! hilsen
Gjest Mazzy Skrevet 7. desember 2002 #2 Skrevet 7. desember 2002 Indianlady. *s* Flott å høre. Fint å høre at noen er i stand til å se det positive i situasjonen. Lett å fokusere kun på det negative - og det som "kunne ha vært". Slik er ofte jeg. "Hvis bare..." Ble litt inspirert av innlegget ditt. Kom selv frem til dette: kommet inn på, og i gang med, en krevende utdannelse. Utdannelsen har hittil gått slag i slag, og det er ingen selvfølge. Glad for det. Jeg blir betalt for det jeg gjør, og har nødvendige goder (mat, klær...) naturlig tilgjengelig. Jeg har gode venner som jeg verdsetter utrolig høyt - og det er gjensidig. Yes!
Ruby Skrevet 8. desember 2002 #3 Skrevet 8. desember 2002 Deilig å lese noen skikkelig positive innlegg også, og dette var oppløftende. Kanskje også fordi jeg føler som dere. Man har så mye å sette pris på i livet, kanskje det er på tide å vise det litt også. Det er ofte lett å fokusere på det som er dårlig, mens det positive liksom sjelden blir dratt fram. Fokuser på det gode, det positive, dine gode sider og andres gode sider, så blir livet lettere å leve. SMIL!
blå Skrevet 8. desember 2002 #4 Skrevet 8. desember 2002 Jeg er glad på dine vegne, og jeg blir så glad når jeg leser slike posetive tanker. Jeg er helt enig, jeg har det flott, jeg er så takknemelig over hvor godt jeg har det. :D
starie Skrevet 8. desember 2002 #5 Skrevet 8. desember 2002 Jeg er dessverre lite flink til å være glad for det jeg har, og syter ofre over trivielle og hverdagslige problemer. NÅ SKAL jeg skjerpe meg!
RoadQueen Skrevet 8. desember 2002 #6 Skrevet 8. desember 2002 Så hyggelig å lese noens positive tanker!!!! Det er så alt for lett å sette seg ned og furte og sutre over bagateller som egentlig ikke betyr noenting når man åpner øynene og ser hvilke problemer andre strir med! Så lenge sinnet er friskt og det sosiale livet fungerer faller resten på plass av seg selv! Av og til stopper jeg opp og sier høyt: Nå har vi det jammen bra! Da kikker folk gitt, og så er de egentlig enige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå