Gå til innhold

toastmaster og bordplasering

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_laika_*
Skrevet

hei

har hørt litt med mine foreldre da de har vært i veldig mange brylluper og de aller fleste har det slik at toastmasteren har en lapp med oversikt over bordene og gjestene..

så skal han lese opp navnene på gjestene og så kan de gå å sette seg...

er det slik dere oxo skal gjøre det? ellers er det andre måter....

jeg hadde bare tenkt sånn enkelt å greit .. finn navn og så sette seg.... men det hører vel mer med til konfirmasjon enn i bryllup..

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt å lage en stor plansje av noe slag med bordplanen som skal stå ute i foajeen sammen med gjesteboka. Håper det funker greit.

Skrevet

Vi hadde en A3-plansje med bordplanen hengende ved døren inn til spisesalen i tillegg til bordkort selvfølgelig. Gjestenn hadde god tid til å finne plassen sin der mens de ventet på at vi skulle komme fra fotografen.

Jeg synes det høres tungvint ut og tidkrevende at toastmaster skal fortelle alle hvor de skal sitte.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Var i bryllup for 2 helger siden. Der samlet toastmaster alle gjestene rett utenfor spisesalen. Så ropte han opp gjestene i tur og orden med en kort beskrivelse av *slektskapet* (bror til brudgom, studievenner av brud osv) og forklarte kort hvor de skulle sitte. Det gikk relativt raskt, og det var lurt i det lokalet, bl.a fordi det var litt trangt i den ene enden, og greit at gjestene kom inn i den "riktige" rekkefølgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...