Gå til innhold

Jeg tror katten min er i ferd med å sprekke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten min ser ut som en fotball med bein på.

Hun klarer nesten ikke spise. Går bort til skålen og spiser pittelitt, sover en stund, går bort og spiser pittelitt. Sånn går dagene.

Jeg trodde først at hun ikke skal ha før om nesten to uker, men så sjekket jeg når hun faktisk hadde løpetid, og fant ut at det blir ni uker nå, det. Så ungene bør komme i løpet av et par dager.

Men jeg får så vondt av henne! Hun bare ligger der og sover, og er kjempesliten. Jeg koser masse med henne, også får hun akkurat den maten hun har lyst på - passer på at den er ekstra næringsrik.

Har laget i stand flere forskjellige koseplasser til henne, på steder hun liker å ligge. Forhåpentligvis velger hun et av de stedene når dagen kommer...

Men en ting er sikkert; p-piller fra ungene er født, og så kastrasjon så fort barna er ute av redet. Kan ikke risikere flere kull. Egentlig ansvarsløst av meg å ikke kastrere henne tidligere... Men ikke noe å gjøre med det nå.

Jeg har hele tiden håpet at det ikke skulle komme så mange, har jo sørget for gode hjem til to eller tre kattunger, så fire hadde jeg helt sikkert taklet bra. Men hun er jo så svær!! Hun klarer ikke engang vaske seg i rumpa lenger, for magen er i veien!! Det tegner til å bli et stort kull. Jeg synes hun bare blir større og større, jeg...

Stakkars gravide pusekatten min...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvis hun får mange så håper jeg du er tilstede så du kan hjelpe henne... min mammapus fikk fem unger i fjor sommer, og etter tre var hun så sliten at hun ikke maktet å ta tak i de to siste som kom. Og alle var svarte så jeg tror hun ikke så hvem hun hadde vasket og ikke vasket, og når nummer fire kom, fikk gjerne nummer tre en ny omgang med vasking.

Så jeg måtte hjelpe henne så de to siste også fikk vasket av seg posen og blodet osv...

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvis hun får mange så håper jeg du er tilstede så du kan hjelpe henne... min mammapus fikk fem unger i fjor sommer, og etter tre var hun så sliten at hun ikke maktet å ta tak i de to siste som kom. Og alle var svarte så jeg tror hun ikke så hvem hun hadde vasket og ikke vasket, og når nummer fire kom, fikk gjerne nummer tre en ny omgang med vasking.

Så jeg måtte hjelpe henne så de to siste også fikk vasket av seg posen og blodet osv...

Katten min fikk også fem.. Etter hun hadde fikset de første to- tre trodde hun at hun var ferdig :forvirret:. Så jeg hjalp henne med å åpne posene på de siste og la de bort til henne. Kan jo tenkes hun hadde klart seg fint uten hjelp, men det er også vanlig at det er noen dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...