Gå til innhold

La Milla få være litt i fred nå.

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Det er noe jeg lurer på så fort Milla skriver om noe eller bytter navn lager en en tråd for å diskutere dette.

Jeg sier ikke dette for å være slem eller stygg mot noen men det er rart at en ikke finner på noe annet å diskutere enn dette.Jeg har selv sett og lest at Milla er rett fram og sier det hun mener og sanheten kan være vond å svelge for enkelte.Jeg har hatt vondt for å svelge det selv enkelte ganger.

hilsen

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Om du nå mener tråden om forlovelse, så mener jeg at den ikke har noe med Milla å gjøre! Det ble opprettet en egen tråd fordi dette temaet utvilket seg i den tråden. Vi ønsket ikke å "ødelegge" hennes tråd med dette, som er et tema mange har meninger om, og gjerne ønsker å diskutere... Hva er galt med det?

(om du mener noe annet enn denne, så må jeg bare si... vel, Mill lager tråder utav alt det andre sier også, så... det går begge veier :) )

Skrevet

Poengeter vel at denne såkaldt "sannheten" er veldig sybjektiv mange ganger, og derfor ikek gjelder alle... _ men blir framstillt som den er det...

Men at hun er litt svart/hvit og ganske så bardus er alikevel ikke grunner nok til så mye pepper som hun får, veldig enig i det!

Kanskje alle kan vær elitt snille med alle, og ikke lete etter grunner til å hive seg over folk. :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Prøver så godt jeg kan å gi "dipolomatiske" svar jeg... selv når jeg skal gi råd til folk som jeg mener tar rare avgjørelser....

Men, noen ganger, kanskje særlig i forhold til Milla, kan jeg gi litt mer "bastante" svar. Da er det fordi jeg mener at det jeg svarer på fortjener det.

Men... det er snart jul, la oss være snille :)

Skrevet

Jeg tror Milla vet at hun provoserer og dermed bør vente kritikk og motstand mot mange synspunkter. Om det er veldig opprivende og sårt å få den kritikken, bør hun kanskje tenke seg om ett par ekstra ganger før hun trykker "OK"

Gjest Anonymous
Skrevet
Milla er rett fram og sier det hun mener og sanheten kan være vond å svelge for enkelte.

Det at Milla sier det hun mener betyr jo ikke at det er sannheten?!?!?!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hver gang jeg skriver om noe personlig eller endrer noe, enten det er navn eller profil så dukker det alltid opp tråden i kjølvannet av dette, men det plager meg ikke noe særlig. Så lenge det ikke ender opp som ren hets så er det greit for meg. Jeg liker navnet mitt.

Milla

Skrevet

Milla.

Jeg liker også navnet ditt, og det er fint at du er stolt over det! Selv har jeg dessverre bare et helt vanlig, kjedelig, norsk navn.. BAH!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tror det hadde vært fryktelig trist for milla hvis ingen hadde reagert på det hun sa, at jentungen har et voldsomt oppmerksomhetsbehov er det ingen tvil om

Skrevet

Med det meddelelses behovet Milla har her inne, så takler hun nok den oppmerksomheten. Tror neppe hun trenger hjelp fra verken Indianlady eller noen andre for å passe på seg.

Hun er mer enn nok tøff til å passe på seg selv!!!!!!

Skrevet

Jeg tror vi lar dette temaet ligge nå - persondiskusjoner som dette, ønsker vi som kjent ikke, være seg den som blir omtalt kan svare for seg her, eller ikke.

Tusenfryd - moderator

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...