Gå til innhold

Heggedal Hovedgaard

Anbefalte innlegg

Gjest birgit:)
Skrevet

Hei!

Erfaringer med dette stedet? Noen? :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke erfaring, men skrevet mail til de uten at jeg får svar....ser pent ut og man kan ha med kokk/drikke selv.

Vært flott med tilbakemeldinger.

Gjest Gjest
Skrevet

Når skal du gifte deg? De holder stengt i juli..

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke satt dato ettersom vi ikke klarer å finne et sted, men det kan være juni eller august også. Jeg har sikkelig problemer med å finne et sted jeg liker!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er mange steder som holder stengt i juli.. Har noen erfaring med om det er mulig allikevel? Eller pleier de som leier ut å være veldig strenge på å ha den måneden fri? Kan vel egentlig tenke meg det.. Men samtidig-et sted som heggedal leier man jo kun lokale, ikke noe mat, betjening eller lignende..

Gjest Gjest
Skrevet

Vet dere hvor mange gjester de tar? Maks 60?

Gjest Camelia
Skrevet

Det er jo bare å ta en telefon. Vi vurderte å gifte oss der i 2002, men ombestemte oss pga. av at vi ikke ville fått plass. Maks 60 gjester høres riktig ut, ja, uten at jeg husker det eksakte tallet som ble oppgitt. Det er forresten veldig fint der! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Camelia; hvor giftet dere dere i stedet..? :)

Gjest Camelia
Skrevet

På en folkehøgskole... :sjenert:

Ikke akkurat noen romantisk ramme, men det ble utrolig bra iom. at det var overnattingsmuligheter for alle gjestene på samme sted. Vi festet to døgn til ende, med nesten alle gjestene til stede. Gjestene arrangerte dessuten på eget initiativ fotballkamp nattes tid, de dro og badet... Alle jeg har snakket om i ettertid syntes det var en knall idé å legge et bryllup til en folkehøgskole. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...