Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Hva slags mennesketype er du? Svamp eller murstein? Er du av den stille rolige typen som folk må dra ordene ut av, er det vanskelig å forstå hva du mener, er du unnvikende og ekstremdiplomat? Da er du en svamp! Er du tøff, rett på sak, ikke redd for å si hva du mener, snakker i klartekst og er tydelig? Da er du en murstein! Hva er du? Hva slags menneske vil du helst være? Og hva slags mennesketype syns du det er lettest å forholde deg til? (jeg har med vilje ikke laget et tredje alternativ her)
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Mursteinene er lettest å forholde seg til. Jeg kan være litt av begge deler, alt etter humør, dagsform og hvem jeg er sammen med. Sammen med andre mursteiner blir jeg ofte en svamp.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Jeg er murstein, men kan bli svamp sammen med svamper. Jeg liker ikke å snakke hull i hodet på folk som ikke gir noe tilbake, eller som gir blanke f::: i hva jeg snakker om.
Arkana Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Jeg vil ikke være noen av dem. Jeg er, og vil helst være, midt i mellom og foretrekker også andre som er midt i mellom. Synes ikke det er bra å være hverken for direkte og dominerende eller en man må dra ord ut av.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Jeg vil ikke være noen av dem. Jeg er, og vil helst være, midt i mellom og foretrekker også andre som er midt i mellom. Synes ikke det er bra å være hverken for direkte og dominerende eller en man må dra ord ut av. ← Da gjelder ikke denne tråden deg, så du skulle ikke ha svart.
Arkana Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Da gjelder ikke denne tråden deg, så du skulle ikke ha svart. ← Men jeg valgte å svare likevel, for verden er ikke svart/hvit.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Men jeg valgte å svare likevel, for verden er ikke svart/hvit. ← Du er en raring du Arkana. Hvis du får valget mellom å spise eple eller pære, svarer du da banan bare for å nyansere - selv om banan ikke finnes som valg i den siutasjonen?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 Jeg må nok si murstein, men jeg er også diplomatisk når det trengs. Men man trenger aldri trekke ordene ut av meg.
Arkana Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 Du er en raring du Arkana. Hvis du får valget mellom å spise eple eller pære, svarer du da banan bare for å nyansere - selv om banan ikke finnes som valg i den siutasjonen? ← Jeg ville i allefall ikke oversett spørsmålet, men sagt at jeg ikke ville valgt noen av delene siden jeg ikke liker hverken epler eller pærer. Dette blir jo en litt rar sammenligning. Verden består jo ikke av enten svamper eller mursteiner, og når spørsmålet er "hvilken vil du helst være" så er da "ingen av delene" et helt akseptabelt svar.
Svart Katt Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tenkte det var en poll for å avgjøre om avataren til Towelie var en murstein eller en svamp. Men det var det jo ikke. Men jeg er nok en svamp altså. Mer det enn en murstein i hvert fall.
Mistyen Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Huff, jeg er nok en murstein. Men i noen situasjoner skulle jeg nok ønske at jeg kunne vært en svamp
Gjest King James Skrevet 22. mai 2006 #12 Skrevet 22. mai 2006 Jeg er en blanding av begge....Jeg er stille og rolig. men jeg sier hva jeg mener og folk forstår hva jeg mener. Og man må aldri dra ut ord fra meg. Og jeg snakker klart og tydelig, Så jeg har noe av begge. Så jeg sier at jeg er en blandig
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #13 Skrevet 22. mai 2006 Jeg er murstein (om noen skulle være i tvil)
Impala Skrevet 22. mai 2006 #15 Skrevet 22. mai 2006 Jeg er også en blanding, men er nok mest murstein. Varierer med dagsform og hvilke mennesker jeg må forholde meg til. Men man må aldri dra ordene ut av meg, og folk forstår godt hva jeg sier og mener.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #16 Skrevet 22. mai 2006 (om noen skulle være i tvil) ← Vakke det gitt
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #18 Skrevet 22. mai 2006 Svampstein? Mursvamp? Pimpestein? Ikke greit å svare på, forandrer seg veldig etter situasjonen. På saklige ting er jeg murstein, på personlige ting er jeg svamp. Siden saklige ting utgjør mest av hverdagen, svarer jeg murstein. Under svampete tvil ← Ufattelig irriterende når noen akkurat har skrevet det jeg hadde tenkt å si! FAEN!
Gjest Miloine Skrevet 24. mai 2006 #19 Skrevet 24. mai 2006 Heller nok mer mot murstein enn mot svamp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå