Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Jeg tenker ofte på at jeg vil at typen min skal dominere meg under sex, vise at han er fysisk sterkere enn meg, ikke akkurat voldta meg da, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Det tenner meg å føle at han har kontrollen. Høres sikkert helt sykt ut, de fleste har sikkert syke fantasier som de ikke vil at skal skje, men bare tenker på, men jeg vil dette. En gang ga han meg en lusing (heter det det?), men vi hadde sex, aaaah, likte det liksom, er jo helt syk i hue!!! Dessuten kan jeg ikke si dette til typen min heller, han må jo tro... tja, jeg vet ikke helt jeg. Tror egentlig han er ganske dominant av seg, men han bruker det ikke under sex.
Velvet Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Nei, du er ikke syk i hue. Slike fantasier er vanligere enn man skulle tro. Kanskje du skulle snakke med typen din om dine fantasier? Kanskje han tenker i samme baner som deg?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Det er ganske vanlig å like å bli behandlet røft under sex. Snakk med kjæresten din om det.
Morea Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Høres veldig normalt ut spør du meg. Det viktigste er at dere kommuniserer, om hva dere liker og tenner på. Naturligvis vil det finnes ting som ikke begge tenner på, men nå kan det nå være slik at han liker det også. Hverken jeg eller typen er noen SM-mennesker (det er jo helt greit det også forøvrig så lenge det er voksne oppegående mennesker vi snakker om), men begge liker å kommunisere hva vi liker. Noen ganger liker jeg at han er dominerende, men jeg kan like gjerne finne på å ta kontrollen selv, noe han setter stor pris på.
Amalie_85 Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Som de andre sier, dette er nok helt normalt. Jeg liker at typen min er domminerende på meg. Men vi har snakket om det en del og.....så jeg føler meg jo trygg på han visst ikke kunne vi ikke ha gjort det. Men vi har og vårt eget ord som vi kan bruke når vi føler at det blir feil eller for voldsomt. Nei er lissom ikke ordet man kan bruke i denne sammenhengen syns jeg. Har lest om det en del og ser at mange bruker ordet: RØDT. Og da må man trekke seg tilbake. Kan være veldig betryggende å ha et slikt ord. (Hvertfall er det sånn for meg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå