Gjest Hope Brady Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Har ikke sett på DOOL siden i vinter, men i dag så jeg den siste halvtimen av dagens episode. Vanligvis går jo handlingen relativt saaakte, men nå var det tydeligvis skjedd en del. Hvor er JT f. eks.? I dag hadde Bo og Hope barndåp for Zack (Isaac), og snakka om de to sønnene sine men nevnte ikke JT.
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 JT er flyttet til sin biologiske far Glenn Reiber, etter en lang og vanskelig overtakelsesprosess. Zack er i dag bevist å være Hopes og Bos biologiske barn, så derfor omtales Shawn og Zack som de to Bradygutta.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Var det Zack som var hos Lexie og Abe? Hvordan tok Lexie det at Hope og Bo fikk han tilbake?
Gjest Shadowlyn Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Lexie har blitt sprø og får hjelp av Rolf til å forgifte Zack så han virker død, så de kan ta han tilbake. Dette skulle skje i dåpen rett før programmet slutta på fredag. Så ikke på det i dag, så vet ikke hva som skjedde. Abe flyttet fra Lexie etter han fant ut at hun var involvert i byttingen av babyene og har gått til avisene med dritt om Bo og Hope.
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 er ikke abe homo ← Nei, tenk det er han ikke. Og de fikk døpt ungen i dag, men han var tilsynelatende helt frisk da dagens episode sluttet..... Alexandra derimot er blitt helt pling i bollen. Og Belle og Shawn blir sikkert sammen igjen snart, fordi Phillip gjør fremstøt mot Cynthia, for å få henne til å røpe hva Jan har planlagt, Phillip er god regissert av Chloe og Meems. Jack og Colin og Brandon sloss om samme kvinne, Jennifer, men hun vil bare ha Brandon, så de to andre skuler på alt og alle. Sami hjelper Jack slik at de skal bli kvitt Colin ihvertfall, mens Nicole på sin side hjelper Colin.... Joda, noe for enhver smak
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Du følger med du, Evelina. Er du også arbeidsledig?
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Du følger med du, Evelina. Er du også arbeidsledig? ← Nope, jeg er sykemeldt og beordret til å tilbringe tid hvilende på sofaen....
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 jeg ser days of our lives på svensk kanal.... og må si det har skjedd mue mye mer der........... mye spennde som skjer fremover med hope som blir kidnappet igjen ..... følg med følg med.....
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 mye spennende har det vel aldri skjedd i DOOL...........
Cherie Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Har fri i dag... og ser på DOOL mens jeg bretter klær... jeg undrer .. hva i huleste er det som skjer? Det har visst vært meteorregn og nå ligger det noen mennesker med grønt skjær rundt seg... som er i kapsler ..ganske supermanaktig .... Dette er jo bare for dumt.. selv for dool.
Cherie Skrevet 23. juni 2006 #16 Skrevet 23. juni 2006 Dagens episode ser ut til å være like på bærtur. Det er rart med det. DOOL er komisk dårlig, men man blir litt fanget av det..he he Glad jeg vanligvis er på jobb når det går --he he
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #17 Skrevet 23. juni 2006 jeg vil gjerne at noen lager en spoiler tråd om denne serien, enten fra amerikansk eller svensk fjernsyn (samma, bare de er lenger enn den norske)
mee mee Skrevet 25. juni 2006 #19 Skrevet 25. juni 2006 jeg så en episode i usa for en mnd siden, noen som vil vite hva som skjedde??
*Heidi* Skrevet 25. juni 2006 #20 Skrevet 25. juni 2006 jeg så en episode i usa for en mnd siden, noen som vil vite hva som skjedde?? ← Jaaaaaaaaaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå