Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Thalassa
Skrevet

Jeg skulle bytte en t skjorte og en kjole på h&m i 3 etasje på karl johan her for litt siden..

Jeg skulle i tillegg kjøpe en strømpebukse og en bh til 17 mai og skulle dermed ha igjen ca 150 kr. Jenta i kassen greide da å trykke inn t-skjorten som jeg skulle bytte som ny vare, og i tillegg trykke inn strømpebuksen to ganger slik at hun gav meg bare 50 øre igjen når jeg skulle hatt 150 kr.. jeg merket dette med en gang siden jeg hadde gjort overslag før jeg kom til kassen, og sa ifra til jenta som bare kom med kommentaren "oisann". :roll:

Jeg fikk da igjen den korrekte sum. Men jeg sitter igjen med en følelse av at denne jenta kanskje gjorde dette med overlegg... hadde ikke jeg merket dette med en gang hadde jeg nok ikke fått penger igjen. Når jeg tenker over det så kunne hun bare gå og ta seg ut en t-shirt og strømpebukse og late som hun selv hadde betalt for det siden dette gikk på min bekostning.. om ikke jeg hadde merket feilen.. :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest camillo
Skrevet

Tja, det ER lett å slå feil, og hvis hun hadde gjort det med vilje hadde det nok vært smartere å ta litt fra mange, enn så mye av èn.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hun kunne ikke gjort det, nei. Tar hun med seg varer hjem trenger hun kvittering for at hun har kjøpt de.

Selv om det skulle være registrert en betaling for mye hos hm så hat det ingenting å si, de har ganske stort svinn der fra før.

Det finnes måter å svindle på, men det der er ikke en av dem..

Dessuten er det fort gjort å slå inn feil, jeg har slått inn feil og levert tilbake både for mye og for lite penger ved flere anledninger. Som regel unnskylder jeg meg, noen har kanskje bare fått en "oops", det er ikke dermed sagt an man prøver å snylte noen.

Gjest Thalassa
Skrevet

åkei, synes bare det var mistenkelig at det var slått feil på 2 av 4 varer. Har jobbet i butikk selv så vet det kan være fort gjort å slå feil.. men ikke å slå inn en vare fra en annen lapp.. det var det jeg stusset over.

Gjest Gjest
Skrevet

Lett å slå inn feil ja. Har gjort det selv når ting har gått litt fort :forvirret:

Skrevet

oi oi..jobber på h&m! husker du hvordan hun ser ut? :grine::ironi::ler:

Nei nei..for tå gjøre en sånn feil..tviler på at hun ville noe med det selv..

Gjest Thalassa
Skrevet
oi oi..jobber på h&m! husker du hvordan hun ser ut? :grine:  :ironi:  :ler:

Nei nei..for tå gjøre en sånn feil..tviler på at hun ville noe med det selv..

hehe, nei det var sikkert bare en feil slik det blir sagt her. :ler: Men blir litt gretten når slikt skjer, man må passe på pengene sine vettu, spesielt når man ikke har så mange :)

Husker henne ja, men for å berolige deg så var det ikke deg, hvis bildet ditt stemmer ;)

Skrevet

Kanskje hun var temmelig ny i jobben???

Gjest Thalassa
Skrevet
Kanskje hun var temmelig ny i jobben???

har ingen anelse.. pleier ikke handle der til vanlig, siden det som regel er dritlang kø i både kassa og prøverom.

Skrevet

Lett å slå feil, ja. En gang jeg jobbet på en uteplass slo jeg inn 150,000 inn på kort terminalen for èn drink.. :grine2:

Gjest Gjest
Skrevet
Lett å slå feil, ja. En gang jeg jobbet på en uteplass slo jeg inn 150,000 inn på kort terminalen for èn drink..  :grine2:

He he Lett å betale feil også, engang betalte jeg 10 000,- for en øl :) Oppdaga det ikke før dagen etter, he he. Faktisk så fikk jeg pengene tilbake fra forsikringsselskapet umiddelbart. Også fikk forsikringsselskapet penger fra utestedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...