Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisannn

Ser at det er tilbud på 750ml flasker med shampo/balsam fra Tigi på Lookfantastic. Har aldri prøvt shampo/balsam fra Tigi før, å lurer på om jeg skal prøve.

Har hørst utrolig vekslende erfaringer med Tigi, alt fra fantastisk til søppel......hva synes du?

Evt. kunne Fashionista eller Moisture Manic vært et alternativ til mitt hår.

Outmeal & honey har jeg luktet på, og den lukter så utrolig kvalmt.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Den kan muligens være et alternativ hvis du har helbleket hår som er så slitt at det føles som strå, men ellers synes jeg den serien var helt elendig. Den gir ingen fuktighet, kun proteiner, så hvis håret ditt trenger fuktighet, bør du finne noe annet.

Jeg liker (med unntak av få enkeltprodukter) IKKE Tigi, det eneste bra er funky design og sukkertøylukt.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg liker TIGI veldig godt... er litt fordi de har så fin design og lukt som elphaba sier, men jeg synes også shampoen deres er bra (moisture maniac)

Gjest gjesta
Skrevet

Moisture Maniac-serien var i alle fall ikke bra nok for mitt stripede hår. Men den luktet godt ;)

Frisøren min fortalte at hun kun anbefalte Moisture Maniac til folk med ubehandlet hår, som trengte å rense håret for stylingprodukter o.l. Ettersom serien ikke tilførte nok for de som hadde et hår som "krevde litt mer".

Jeg liker for øvrig mange av stylingproduktene fra Tigi.

Skrevet

Jeg har volumshampoen til Tigi, og den liker jeg kjempegodt! Men tror ikke den var blandt de tilbudsgreiene...

Skrevet

Jeg synes stylingproduktene fra Tigi er gode, men shampo og balsam har jeg ikke sansen for. De gir ikke nok for behandlet hår.

Skrevet

Jeg får sår i hodebunnen av Tigi produkter, både shampo balsam og stylingprodukter. :forvirret:

Skrevet

Jeg flasset og klødde bare verre av en eller annen Tigishampo - tror det var moisture maniac.

Ble bra med det samme jeg sluttet å bruke den.

Skrevet

Moisture Manic er bra! Men liker faktisk de aller fleste shampo/balsamene til TIGI.

Og elsker duften til alle stylingsproduktene også.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å prøve den nye S-faktor serien, har hørt mye bra om den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...