Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tine23
Skrevet

denne toppen, med denne buksa til.

jeg skal i konfirmasjon til søskenbarnet mitt og vil være litt pynta.

som veske tenkte jeg å bruke denne. for jeg skal trene rett etter på og den er sort og går til alt.

men jeg finner ikke noe belte. har noen et forslag????????????????????

og siden været er dårlig skal jeg ha disse skoene?? http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=4210

UTEN på buksa altså.?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller, ikke sant?

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Eneste du må tenke på er at du blir så lekker at du tar all oppmerksomheten bort fra konfirmanten :ironi:

Gjest tine23
Skrevet
Du tuller, ikke sant?

det sa dem på mote.no oxo. nei jeg er ærlig. jeg er i fra alta og ting er litt begrenset her og jeg liker å skille meg ut.

Skrevet (endret)
det sa dem på mote.no oxo. nei jeg er ærlig. jeg er i fra alta og ting er litt begrenset her og jeg liker å skille meg ut.

Hvis du er ute etter å skille deg ut, så go ahead :ler:

Jaja, hver sin smak. rosa, rødt og turkis *grøss* og bag. Jeg syns du sa du ville pynte deg litt forresten.. hm... hva går du i til vanlig da hvis dette er pyntet? JKeg mener ikke å være slem her nå.. spør du, så får du svar ;)

Endret av Nemmera
Gjest tine23
Skrevet
Hvis du er ute etter å skille deg ut, så go ahead :ler:

Jaja, hver sin smak. rosa, rødt og turkis *grøss* og bag. Jeg syns du sa du ville pynte deg litt forresten.. hm... hva går du i til vanlig da hvis dette er pyntet?  JKeg mener ikke å være slem her nå.. spør du, så får du svar ;)

til vanlig går jeg mye i rødt, turkis, rosa og tåkelilla. med skoene utenpå dressbuksen.

jeg er ganske fleksibel nåre det kommer til mote. ;) gidder ikke være som andre liksom.

Skrevet
til vanlig går jeg mye i rødt, turkis, rosa og tåkelilla. med skoene utenpå dressbuksen.

jeg er ganske fleksibel nåre det kommer til mote. ;) gidder ikke være som andre liksom.

Det klarer du med glans hvertfall.

Men jeg tror du tuller uansett, fra Alta eller ei. ;)

Skrevet (endret)
:ler: Ja, med det beltet så blir det fulkomment! Endret av Nemmera
Skrevet

Nei, du kan ganske enkelt ikke gå i det antrekket. Med mindre du ønsker mye negativ oppmerksomhet, selvsagt.

Skrevet

Ellos får virkelig kjørt seg! I'm loving it! :grine2:

Gjest Piper
Skrevet

Jeg regner med at du liker at folk reagerer negativt på det du går med, for ellers ville jeg valgt noe annet. Men selvfølgelig kan du gå med dette, for det velger du jo selv.

Men hold ikke tale for konfirmanten, for selv om du liker å gå slik behøver du ikke å skjemme ut konfirmanten ;)

Skrevet

Greit nok at du ønsker å skille deg ut. Men hvorfor ikke gjøre det på en måte som gjør at folker tenker "Wow, det var et kult antrekk" eller "Stiling dame!". Jeg kan love deg at ingen vil tenke slike tanker med deg i det antrekket du presenterte over. For det er ikke pent....

Det enkleste er ofte det beste. Husk det.

Skrevet

Hvorfor skal du ha så mange farger?

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo, dette er jo selvfølgelig et tulleinlegg!

Skjønner ikke at dere gidder å bruke energi på å komme med særiøse råd.....

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner ikke at dere gidder å bruke energi på å komme med særiøse råd.....

Ikke jeg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...