Gå til innhold

Vinstativ

Sarah Salamander :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger etter hvert et nytt vinstativ... noen som har tips til noen fine. Lei av IKEA stativene mine :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snekre et selv......

Vin skal IKKE ligge på utstilling i stua. De skal enten drikkes opp umiddelbart, eller legges til lagring i kjeller e.l. I stua er det for varmt og vinen blir ødelagt.

Noe av det mest harry jeg vet er slike smijernstativ med tørkede blomster og fargede bånd på som står i stua full av dyr vin.

(Men det var kanskje ikke slike du mente, heller....? :sjenert: )

Selv har jeg kjøpt noen trestativ på Bohus (eller Skeidar.....?) som det er plass til 8 flasker i hver. Disse står på en kald bod, fulle med masse god vin som kan nytes en gang til neste år....... ;)

Skrevet

Rosendals veggstativ har vi og er kjempefornøyd. Koster 699 og fås på de fleste Til bords-butikker vil jeg tro. De har billigere kopier på Kremmerhuset og Skeidar.

Fru Nitha

Skrevet

Jeg har et kjempestilig et fra Room! Det er plass til 9 vinflasker. Jeg har det i stua (men slapp av Angelheart, det er ikke i smijern og med tørkede blomster! ;)). Synes det er greit å ha noen flasker på lur, så slipper man å stresse avgårde for å rekke polet hver gang det skal være fest eller kos. De forsvinner før de blir dårlige uansett! :)

Ellers har jeg sett et stilig et på Ting. Lurer på om det kan være noe à la det Nitha snakker om.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har mine i en kopipair eske neders i kleskapet, der har de det best konstant temperatur og mørkt

Syns også det er greit å ha noen flasker på lur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...