Sarah Salamander :-) Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Trenger etter hvert et nytt vinstativ... noen som har tips til noen fine. Lei av IKEA stativene mine
Angelheart Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Snekre et selv...... Vin skal IKKE ligge på utstilling i stua. De skal enten drikkes opp umiddelbart, eller legges til lagring i kjeller e.l. I stua er det for varmt og vinen blir ødelagt. Noe av det mest harry jeg vet er slike smijernstativ med tørkede blomster og fargede bånd på som står i stua full av dyr vin. (Men det var kanskje ikke slike du mente, heller....? ) Selv har jeg kjøpt noen trestativ på Bohus (eller Skeidar.....?) som det er plass til 8 flasker i hver. Disse står på en kald bod, fulle med masse god vin som kan nytes en gang til neste år.......
Nitha Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Rosendals veggstativ har vi og er kjempefornøyd. Koster 699 og fås på de fleste Til bords-butikker vil jeg tro. De har billigere kopier på Kremmerhuset og Skeidar. Fru Nitha
brumma* Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har et kjempestilig et fra Room! Det er plass til 9 vinflasker. Jeg har det i stua (men slapp av Angelheart, det er ikke i smijern og med tørkede blomster! ). Synes det er greit å ha noen flasker på lur, så slipper man å stresse avgårde for å rekke polet hver gang det skal være fest eller kos. De forsvinner før de blir dårlige uansett! Ellers har jeg sett et stilig et på Ting. Lurer på om det kan være noe à la det Nitha snakker om.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har mine i en kopipair eske neders i kleskapet, der har de det best konstant temperatur og mørkt Syns også det er greit å ha noen flasker på lur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå