Gjest veslo ii Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Irriterer meg litt over at eg ikkje heilt veit kor lang syklus eg har.. Slutta på p-plaster i februar, etter 4 år på hormon-prevensjon. Før eg begynte på p-piller hadde eg 30-dagars-syklusar, sånn ca, trur eg.. Forrige menstruasjon var den første "skikkelege" etter plaster-slutt.. Eg rakk ikkje begynne med el-testar denne syklusen, men hadde noko som kan likne el-smerter både på måndag og torsdag. Torsdag hadde eg også noko som kan likne el-slim.. Eg TRUR altså eg hadde el på dag 19 eller 22, no er eg på dag 26. Når bør eg forvente å ha IKM? Og når kan eg eventuelt ta ein graviditets-test? *spent* Gledar meg til neste prøveperiode, sidan eg då veit kor lang syklus eg har, og an finne ut når eg har el ved hjelp av test. Men det hadde vore ufattelig deilig om det hadde vore full klaff denne første gongen også då...
meta Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Det anbefales å vente 10-14 dager etter el før du tester tror jeg Lykke til da
Gjest veslo ii Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Hmm, veit jo ikkje ein gong om eg har hatt el.. Hehe.. Men eg kan kanskje prøve å teste på dag 33, om eg ikkje har fått mensen før det.. Er så vanskelig å veeeente!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 6 dagar igjen til eg testar no, om ikkje mensen har meldt sin ankomst innan den tid... Blir spennande... I går var eg KVALM... Innbilning mon tro?
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 I går var eg KVALM... Innbilning mon tro? ← Tja...det var kanskje litt tidlig, men hvem vet? Jeg ville ha testet på dag 30, hvis du de siste gangene har hatt syklus på 30 dager. De gangene jeg har vært gravid (det er jo ikke få.... ) så har jeg alltid testet positivt før IKM. Lykke til!!
meta Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 I går var eg KVALM... Er nok kanskje litt tidlig. Jeg har hatt flust av graviditetssymtomer jeg uten å faktisk VÆRE gravid.. Jo mer man kjenner etter, jo flere symptomer kommer liksom også
Impala Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Kjenner meg også igjen i det med symptomer ja. Utrolig hva man legger merke, eller kanskje innbiller seg, i uka før IKM Uansett lykke til
Gjest veslo ii Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Tja...det var kanskje litt tidlig, men hvem vet? Jeg ville ha testet på dag 30, hvis du de siste gangene har hatt syklus på 30 dager. De gangene jeg har vært gravid (det er jo ikke få.... ) så har jeg alltid testet positivt før IKM. Lykke til!! ← Er litt redd for å teste for tidlig... Men får sjå kor lenge eg greier å vente. Er jo fleire år sidan eg hadde 30-dagars-syklusar då.. Er nok kanskje litt tidlig. Jeg har hatt flust av graviditetssymtomer jeg uten å faktisk VÆRE gravid.. Jo mer man kjenner etter, jo flere symptomer kommer liksom også ← Hmm... Vart veldig tidleg kvalm sist eg var gravid..
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 Vart veldig tidleg kvalm sist eg var gravid.. ← Visste ikke at du hadde vært gravid før... Da kan det jo hende at det er et symptom du får tidlig.
Glossy Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 De vanlige CB testene kan slå ut tre dager før IKM Lykke til med testing!
Gjest veslo ii Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 Testa idag, på dag 28. Testen var sjølvsagt negativ..
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2006 #14 Skrevet 25. mai 2006 Det kan bare hende du testa for tidlig! Prøv igjen om noen dager. JA om ikke mensen kommer før det.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #15 Skrevet 26. mai 2006 Det kan bare hende du testa for tidlig! Prøv igjen om noen dager. JA om ikke mensen kommer før det. ← Eg testa negativt i dag også.. Er eigentleg overbevist om at eg ikkje er gravid, men er jo nysgjerrig då... Hehe... Har kjøpt to nye testar no, men no SKAL eg i alle fall vente til måndag, om ikkje mensen kjem som den skal i løpet av helga..
Pasha Skrevet 26. mai 2006 #16 Skrevet 26. mai 2006 Du kan jo bestille sånne billigtester fra internett. sånne små strips bare. prisen ligger vel på mellom 7-10 kr stk trur jeg.. så kan du teste mye mer uten å tenke på at du tisser opp pengene dine.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #17 Skrevet 26. mai 2006 Du kan jo bestille sånne billigtester fra internett. sånne små strips bare. prisen ligger vel på mellom 7-10 kr stk trur jeg.. så kan du teste mye mer uten å tenke på at du tisser opp pengene dine. ← Eg har gjort det.. Var sånne eg testa med dei to siste gongane.. Men no er eg bortreist og kjem ikkje heim før onsdag, derfor eg måtte gå å kjøpe meg nokon.. Hehe... Så eg skal ikkje tisse bort pengane mine nei.. Hehe..
Gjest Godjenta79 Skrevet 26. mai 2006 #19 Skrevet 26. mai 2006 Skal også teste på mandag hvis mensen ikke kommer....men ganske sikker på at den gjør det da, vi prøver jo ikke en gang Men jeg håper på et lite uhell da, og vi har vært litt uforsiktige denne måneden......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå