Gå til innhold

tips til å pynte bordet til dåp?

Nitha

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til bordpynt i dåp? Gjerne noe man kan lage selv. Kan man for eksempel gjøre noe kreativt med bilder av den lille???

Hva slags blomster / annen pynt bruker man egentlig i dåp?

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man bruker vel ofte blomster med rosa (og hvite) blomster hvis det er jente, og kanskje hvite blomster hvis det er gutt (ettersom det ikke finnes så mange blå blomster). Så kan man heller ha det i en blå krukke eller noe. Sånne sko er jo fine å lage oppsatser i, hvis du vet hvilke jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pyntet dåpsbordet til Oliver med hvit duk (eller egentlig var det hvite laken fra IKEA, har ikke så lange duker...), lyseblå glass-stener spredt utover bordet, hvite roser i lyseblå vaser, lyseblå bamselys fra Løiten lys og dåpsservietter.

Jeg synes det ble veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tett med brudeslør i litt oasis,i en fin skål. Putt inn noen enkle blå iris/ eller rosa roser litt på den ene siden. Litt grønt rundt/evt ovalt, med bregne blader.

Veldig enkelt og søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Noen som har tips til bordpynt i dåp? Gjerne noe man kan lage selv. Kan man for eksempel gjøre noe kreativt med bilder av den lille???

Hva slags blomster / annen pynt bruker man egentlig i dåp?

Fru Nitha

Noen pynter sko (både sånne man kjøper i en blomsterbutikk eller sko man hat hjemme i sølv). Det vanligste er det og kanskje et par borddekorasjoner.

Selv ville jeg aldri valgt slike sko, men smaken er som baken...

Stener, ståltrådrender med perler i bordfargene... Vaser/glass med farget vann og noen blomster i hver... Mulighetene er mange

Man bruker vel ofte blomster med rosa (og hvite) blomster hvis det er jente, og kanskje hvite blomster hvis det er gutt (ettersom det ikke finnes så mange blå blomster). Så kan man heller ha det i en blå krukke eller noe. Sånne sko er jo fine å lage oppsatser i, hvis du vet hvilke jeg mener?

Finnes mange blå blomster, og de fleste guttedåper bruker blå blomster - ihvertfall i vår butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send meg en pm med mailadresse, så skal du få bilde av et fint bord jeg så nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...