Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Mener jeg har sett litt forskjellig i de vielsene jeg har vært i. Noen ganger har det vært gjester (feks nær familie) som står ved inngangen og deler ut kirkeprogr., andre ganger ser det ut som det er kirketjener ol. Hvordan gjør/ gjorde dere dette?
Gjest veslo ii Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Reknar med at kyrkjetenaren kjem til å gjere det hos oss..
Kara W Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 I det ene kirkebryllupet jeg har vært i så lå de fordelt i radene da vi satte oss (på den lille hyllen der hvor salmebøkene pleier å ligge). Vet ikke hvem som ordnet det, da. I det andre brylluppet jeg har vært i (som var et hage bryllup), gikk moren til brudgommen rundt og delte ut til gjestene, etter at de hadde samlet seg på stedet der vielsen skulle være.
Malama Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 I de fleste brylluperb jeg har vært i er det to unge medlemmer av familiene som tar seg av dette, de står på hver sin side av inngangsdøren og deler ut etterhvert som folk kommer.
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Vi fikk vår nevø på 12 år til å dele ut kirkeprogram.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Ser ut som det kan være litt forskjellig praksis her. Kunne godt tenkt meg å få en nær venninne feks til å dele dem ut jeg.. Men vil jo heller ikke ta fra kirketjeneren jobben, dersom han/ hun vanligvis gjør dette. får vel høre. Trådstarter.
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Vi brukte min eldste nevø og niese. De synes det var stas Kirken kan gjøre det om dere ønsker det, det kunne de i alle fall i vår kirke.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 Kirken kan gjøre det om dere ønsker det, det kunne de i alle fall i vår kirke. ← Vi ønsker helst å ha noen nære venner/ familie til å gjøre dette. Skal gi beskjed til kirken og regner med det blir ok Takk for innspill, trådstarter
Susan Sto Helit Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 Vi tenkte å be de to nevøene vi har invitert om å gjøre dette. (10 og 13år) Tror de vil like å ha en oppgave i bryllupet, og da noe som ikke er "barnslig", som å være brudesvenner.
razmatazz Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Vi skal nok også ha noen i nær familie/vennekrets til å ta seg av dette. Er jo hyggelig for gjestene å bli hilst velkommen av noen som står oss nær.
MarianneHR Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Min søster og brudgommens bror delte ut kirkeprogrammene hos oss. De sto i inngangen når gjestene kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå