Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Usikker på om jeg skal ha min egen veske, men så har jeg liksom ingen som passer til den flotte brudekjolen.. og vet ikke om jeg har lyst å ha veske på den store dagen min heller? Hvordan gjør dere det?
Søplebøtta Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Jeg kjøpte en stor veske til forloveren min jeg, slik at hun kunne gå med ny fin veske og alle tingene mine
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Gå uten veske, du trenger ikke den på din store dag. Be din mor ta vare på leppestifter og slikt for deg. Du har nok med brudebukketen. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Ikke dumt å be mamma, kanskje jeg skal gjøre det. Tenker å kanskje la mobil og slikt ligge igjen, trenger vel neppe det den dagen.
Susan Sto Helit Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Jeg kommer ikke til å ha veske. Kommer til å ha noen "nødvendigheter" i bagen vi skal ha med oss til overnattingsstedet. Litt annet (som fotografen anbefalte at vi hadde med dit) skal vi ha liggende i hans forlovers bil, og heller få flyttet inn i selskapslokalet når vi kommer dit. Forloveren får nok i oppgave å frakte litt, noe vil vi ha i lokalet slik at alle gjestene også kan benytte seg av det, og det som er mest personlig kommer jeg til å få lagt ved plassen min ved bordet. (Mulig dette hørtes rotete ut, men det er system i rotet.)
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Litt annet (som fotografen anbefalte at vi hadde med dit) skal vi ha liggende i hans forlovers bil, og heller få flyttet inn i selskapslokalet når vi kommer dit. ← Kan jeg spørre hva fotografen anbefalte dere å ha med dit?
Susan Sto Helit Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Kan jeg spørre hva fotografen anbefalte dere å ha med dit? ← Gode sko, siden vi mest sannsynlig skal gå litt i gresset, og det kan være vått. (Så sparer jeg de pene hvite skoene!) Mat og drikke (Så ingen besvimer på veien...) Han anbefalte nesten å ta med en picknic-kurv til oss og forloverene, så kunne vi kose oss mens vi var der. Stor paraply, tilfelle regn Sminke o.l. selvfølgelig Og så forlovere da... Til å hjelpe oss å ordne med kjole og slep. (Vi skulle ha dem med uansett, for vi tar bilde med dem.) Mulig det var mer, men da har jeg glemt det...
*Emma* Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 Jeg vet ikke helt hva som er så viktig at jeg trenger veske..... Jeg kommer ikke til å etterfylle noe sminke.....og det er det eneste jeg kunne tenkt at jeg hadde trengt i veska....
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 Jeg kommer til å ha en "bag" med hårspray og strømper og sånn i garderoben, og så kommer jeg til å ha en liten veske som jeg legger fra meg diskre ett eller annet sted. Kommer ikke til å gå med den, men bare hente den når jeg skal på toalettet for å legge på ny leppestift. Eventuelt så legger jeg leppestiften på innelomma til min kjære, (ettersom det er der den pleier å være ), og så dumper jeg litt pudder og sånn i vesken til forlover. Vi har bryllupet et lukket sted uti gokk, så det er ikke noe å passe på akkurat. Ellers så er det et godt fotograftips å ha med utesko, jeg kjenner en fotograf som pleier å ha med ekstra sko til bruden, forde hun ellers ikke tør å gå noen steder i det hele tatt
*Emma* Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Gifter ikke 99% seg i fotsid kjole?! Hvorfor trenger man extra strmøper...det gjør jo ikke noe om det blir hull...ingen ser det likevel?! (Skulle jeg hatt extra ville jeg heller hatt dem på hotellet så mannen får se meg i hele og sexye strømper når kjolen skal av....slenge den er på ser jo ingen noenting...
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 overraskende ofte så løfter man på kjolen, enten forde man går trapp, inn og ut av bil eller forde man sitter med benene litt skjødesløst. Og ikke minst, dersom man har slep så løfter man gjerne kjolen hele tiden, og da kan man løfte for mye. Det siste har jeg sett flere ganger. Så dersom man først bryr seg med strømper, så bør man også bry seg med ekstra par dersom de blir stygge. (om man gidder å skifte er jo en annen historie)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå