Gå til innhold

Hva om jeg føler for å være anonym.....men ?

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Hva om jeg føler for å skrive innlegg som "gjest", om det er ting jeg vil ta opp som jeg ikke er intr i at andre her inne skal vite at jeg skriver...

Greit nok, men når det snakkes om at å diskutere med seg selv er unødvendig fordi moderatorene (?) og Gry finner ut av IP-adressene, så sitter dere tydeligvis og sammenligner IP-adresser og nick ut ifra innlegg dere da ?

Hva da når gjester kommer med innlegg ?

Sjekker dere også da om denne personen er registrert ?

Jeg bare lurer....

For hvis jeg vil skrive et anonymt innlegg så skal det være et anonymt innlegg. Hele poenget med å være anonym er jo da borte om noen kan finne ut hvem som skreiv innlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil være helt anonym - så skriver du inn som Gjest. Det er ikke forbudt det, LilleVille.

Når det gjelder IP-adresser, så har ikke vi som hobby å sitte å spekulere i hvem som er hvem - og hvor mange nick hver enkelt har. De gangene denne sjekkes, er når det kommer useriøse tråder, man har grunn til å tro at det sitter én person og elger masse skit ut av seg med ulike navn. Da er tråden så useriøs at den stenges eller fjernes.

Dessuten kan man ha ny ip-adresse hver gang man logger seg på, det kommer an på nett-tilkoblingen, og flere kan ha hatt den samme.

(Tusenfryd er ikke spes. teknisk - men sånn er det)

Hvis du skriver et innlegg som Gjest og kommer med et helt vanlig innlegg, spørsmål eller hva som helst, så sitter vi ikke og sjekker av den grunn - ei heller fjerner det.

Så kom igjen du - det er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...