AlmaCity Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har klatret bittelitt innendørs. Er ikke spesielt dreven, sliter litt med høydeskrekk. Det har imidlertid gått rett veien, og jeg har fått skikkelig dilla. Byen jeg bor i nå har skikkelig fine klatrevegger, men nå skal jeg flytte herfra og til Trondheim. Er det noen som vet om noen bra klatrevegger der, og hvordan man kan komme i kontakt med noen som kunne trengt en klatrepartner?
Gjest meya84 Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Dragvoll. (idrettsbygget til NTNU) Har ikke prøvd selv, men vet det er mange som bruker det
Gjest meya84 Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Dragvoll. (idrettsbygget til NTNU) Har ikke prøvd selv, men vet det er mange som bruker det
Gjest meya84 Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 (endret) dobbelt Endret 22. mai 2006 av meya84
Gjest meya84 Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 oj, litt for hissig på sendknappen du fikk vel med deg hva jeg mente
punktom Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Gløs har vel fått en enda bedre klatrevegg etter oppussingen. Ellers er det et klatresenter ved Dora (hvis du ikke er student).
miesol Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Det finnes også klatrevegg midt i sentrum.. "UTE.no har en egen utendørs/innendørs klatrevegg på Gerhard Schøning skole like ved UTE-butikken. Alle er velkommen til å klatre i veggen, den eneste forutsetningen er at du kan sikringsrutinene som er nødvendig. All klatring foregår på eget ansvar. Veggen er selvbetjent men har en egen betalingsboks. Veggen er 12 m høy, og varierer fra vertikal til ca 3.5 meters overheng. Ruteutvalget er svært variert med vanskelighetsgrader fra ca 4 til 8+. Rutene skiftes ut jevnlig." Det finnes klatregrupper både gjennom studentidrettslag og for ikke-studenter. Ta et raskt søk på google så finner du nok noe
Respect Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Hei! Dersom du er student anbefaler jeg at du melder deg inn i NTNUI (www.ntnui.no) og benytter klatreveggen på Dragvoll idrettssenter evt buldreveggen på Gløshaugen Idrettsbygg. Send meg gjerne en PM dersom du lurer på noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå