Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Lurer litt på om vi skal kjøpe det.. derfor teknte jeg å spørre litt her inne. Hvor mye koster pelletsen? og hvor lenge vare det? varmer det like godt som feks. parafin?
Hu i Svingen Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 De støver, bråker og bruker strøm. Dessuten er det dårlig tilgjengelighet på teknikere som kan reparere dem, noe som fort kan skje siden teknikken er litt "skranglete". Varmer gjør de.
Mistyen Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 De støver, bråker og bruker strøm. Dessuten er det dårlig tilgjengelighet på teknikere som kan reparere dem, noe som fort kan skje siden teknikken er litt "skranglete". Varmer gjør de. ← Dette er mitt inntrykk også. Svigers hadde, men byttet den ut igjen etter et par år.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 så dårlig ja... æsj, det var jo njoe dritt da. Får vel bære ved i vinter igjenn og kjøpe dyr parafin
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Noen i familien har. Kaminen gir jevn og god varme, men ikke peiskos, og den gir fra seg en lavfrekvent dur som du stort sett ikke merker, men som er utrolig annoying om du først blir oppmerksom på den.Jeg ville aldri ha kjøpt pelletskamin, da heller noen tusen mer i fyringssutgifter. Nye peisovner med konveksjonsvarme gir svært god og rask oppvarming ved rett fyring, og da får du peiskos på kjøpet også.
ashera Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 Noen i familien har. Kaminen gir jevn og god varme, men ikke peiskos, og den gir fra seg en lavfrekvent dur som du stort sett ikke merker, men som er utrolig annoying om du først blir oppmerksom på den.Jeg ville aldri ha kjøpt pelletskamin, da heller noen tusen mer i fyringssutgifter. Nye peisovner med konveksjonsvarme gir svært god og rask oppvarming ved rett fyring, og da får du peiskos på kjøpet også. ← somleuloggaher igjen, altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå